Kampania, której głównym elementem są działania na Facebooku i znanych blogach modowych potrwa do połowy października. Co tydzień dedykowana stylizacja dopasowana do konkretnej linii zegarków będzie przygotowywana przez inną blogerkę. Głównym celem kampanii jest promocja czterech serii damskich zegarków: Ceramic, Dream, Dame i Strictly Cosmopolitan.
– Poszukiwaliśmy takich blogów modowych, które nie tylko mają odpowiedni zasięg, ale przede wszystkim wysoką jakość treści – stylizacji i fotografii. Zależało nam na zaprezentowaniu marki Festina w odpowiednim kontekście. Ważnym elementem decydującym o wyborze była również grupa docelowa bloga. Współpraca ma charakter partnerski – blogerki mają swobodę w interpretacji tematu stylizacji, chcemy aby obecność marki była naturalnym elementem bloga i nie kojarzyła się z typową promocją produktową – mówi Dominik Kaznowski, Partner w agencji Publicon.
Zobacz również
Działania rozpoczęły się od przygotowania stylizacji przez Maffashion dla linii Ceramic, która nawiązuje do nowoczesnego stylu miejskiego. Fotografie ze specjalnej sesji pojawiły się zarówno na blogu Madame Julietty jak i na oficjalnym profilu Festina Polska.
W następnych odsłonach kampanii przygotowane zostaną kolejne stylizacje nawiązujące do damskich linii zegarków marki. Elementem działań na profilu Festina Polska jest konkurs na najlepszą stylizacje użytkowniczek. Nagrodami w konkursie są zegarki damskich linii marki. Publicon odpowiada również za strategię działań w social media pozostałych marek z grupy Fesina – ORIS i Frederique Constant adresowanych do segmentu premium.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– W lipcu i sierpniu skupialiśmy się na działaniach skierowanych do mężczyzn w oparciu o komunikację wokół wyścigu Tour de Pologne i zegarki kolekcji Chrono Bike. Obecna kampania jest rozwinięciem naszych działań. Chcemy dotrzeć z przekazem do kobiet w oparciu o designerskie linie zegarków. Współpraca z blogerkami pozwala powiedzieć więcej o osobowości kobiet noszących zegarki Festiny – dodaje Dominik Kaznowski, Partner w agencji Publicon.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na czym polegała promocja podczas Tour de Pologne? – Głównym elementem działań była relacja na żywo z każdego z etapów. Towarzyszyliśmy ekipie wyścigu podczas całej jego długości – i na każdym docinku angażowaliśmy fanów Festiny do przesyłania własnych zdjęć, opinii czy odwiedzania naszego stanowiska na mecie etapu. Głównym elementem kampanii była promocja limitowanej kolekcji zegarków Festina Chrono Bike Tour de Pologne – stworzonej specjalnie z myślą o polskich kibicach sportów rowerowych. W czasie trwania relacji TDF współczynnik fanów komentujących wpisy osiągnął 25,7% – wyjaśnia Dominik Kaznowski.