Celem konkursu organizowanego przez GoldenLine jest promowanie dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz inspirowanie do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki przez pracodawców.
FFW Communication pokonało w finale firmy AmRest (Starbucks), Chroma, DHL Express (Poland) oraz mBank. Jury doceniło ogłoszenia agencji za doszlifowaną graficznie formę, nowoczesne środki przekazu, jasne komunikowanie oczekiwań względem kandydatów, wykorzystanie persony pozytywnej i negatywnej w treści ogłoszenia i za komunikację spójną z brandem. W uzasadnieniu werdyktu zwrócono także uwagę na kreatywne copy, nieszablonowe nazwy stanowisk, czy mikrotesty weryfikujące zdolności kandydatów.
Zobacz również
W tegorocznej edycji wzięło udział 79 pracodawców, którzy przesłali łącznie 148 zgłoszeń. W składzie jury, które oceniało projekty i wybrało zwycięzców, znaleźli się Adam Wąsik (Pracownia EB GoldenLine), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Zyta Machnicka (Lightness), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), Urszula Zając-Pałdyna (HR na obcasach), Marta Pawlak-Dobrzańska (Great Digital) oraz Iwona Grochowska (Nais).