zdjęcie: instagram.com/thefijiwatergirl
Mówi się, że aby zrobić karierę w Hollywood wcale nie trzeba mieć talentu, tylko odrobinę szczęścia. Cóż, tak przynajmniej jest w przypadku wodzianki marki FIJI, czyli modelki Kelleth Cuthbert, którą tuż po gali rozdania Złotych Globów znają wszyscy. A to za sprawą pojawienia się na prawie wszystkich zdjęciach z gwiazdami filmowymi, które pozowały na czerwonym dywanie.
Zobacz również
Nie wiadomo czy było to działanie zamierzone marki FIJI, czy po prostu przypadek, który amerykańska modelka wykorzystała do granic możliwości, bowiem na większości zdjęć dziewczyna delikatnie pozuje. Na domiar wszystkiego, Apex Marketing Group, firma zajmująca się analizami rynku, wyliczyła, że promocja marki, którą zapewniła Cuthbert jest warta ponad 12 mln dol.
Sama modelka również postanowiła kuć żelazo póki gorące i założyła profil na Instagramie o nazwie „The Fiji Water Girl”, na którym zamieszcza posty z memami na swój temat. Bo takowych po gali rozdania Złotych Globów pojawiło się w internecie sporo. Z kolei jej prywatny profil na Instagramie zyskał ponad 60 tys. nowych obserwujących.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Ciekawym przykładem niezwykłej promocji marki, na którą nie wydano ani grosza, jest ta marki Kawasaki podczas zeszłorocznej gali wręczenia Oscarów. W trakcie gali odbył się konkurs na najkrótszą przemowę, zaś główną nagrodą był skuter wodny Kawasaki.
PS2
Jedną z najbardziej znanych akcji związanych z galą wręczenia Oscarów jest słynne selfie przedstawiające aktorów i wykonane smartfonem Samsung Galaxy Note 3.