fot. screen z YT
Popularne marki nawiązały współpracę, inspirowaną miejskim stylem życia. Głównym znacznikiem reklamowanej kolekcji jest żywioł ognia, który zrewolucjonizował branżę fast-foodów. Burger King w dawnych latach zwiększył swoją przewagę konkurencyjną, dzięki wprowadzeniu płomienno-grilowego smaku do swoich burgerów.
Zobacz również
– Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem współpracy FILA x Burger King. Uważam, że jest to jedna z najbardziej niezwykłych kolaboracji ostatnich czasów. Udało nam się twórczo i oryginalnie połączyć dwie kultowe marki i stworzyć ekskluzywne produkty, które łączą w sobie charakterystyczne elementy dwóch wielkich historii – powiedział Adriana Magalhães David, dyrektor ds. marketingu w FILA Brazil.
W spocie reklamowym możemy zobaczyć scenę, w której osoba ubrana w przeciwpożarowy kombinezon pochodzi do Whoppera i kieruje w jego stronę ogień, a kiedy płomienie przygasają – wyłania się z nich but ze wspólnej kolekcji restauracji oraz marki odzieżowej.
Grupą docelową kampanii są młodzi odbiorcy z pokolenia Z.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Udało nam się wykorzystać ogień Burger Kinga w zabawny i stylowy sposób na każdy szczegół kolekcji, którą opracowaliśmy wspólnie z FILĄ. Chcemy nadal kreatywnie zaskakiwać naszych konsumentów, przenosząc naszą markę do serc młodych odbiorców. Współpraca z kolaborantami jest już znakiem rozpoznawczym Burger Kinga. Mimo to, produkty opracowane we współpracy z FILĄ z pewnością jeszcze bardziej zaskoczą naszych klientów – powiedziała Juliana Cury, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży w ZAMP, masterfranczyzobiorcy marek Burger King i Popeyes w Brazylii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co znajduje się w kolekcji?
W kolekcji znajdziemy przede wszystkim trampki FX-33, wyposażone w unikalną funkcję – zdejmowaną flagę, pozwalającą na personalizację modelu. Oprócz tego, w asortymencie znajdziemy również takie akcesoria, jak: kapelusz typu bucket, skarpetki, czapka czy torba na ramię ze spersonalizowanym logo, inspirowanym mięsem grillowanym na ogniu. Produkty mają kolor klasycznej bieli od marki FILA, a dodatkowe elementy zachowano w kolorystyce charakterystycznej dla Burger Kinga, czyli w pomarańczu i brązie.
Kolekcja będzie dostępna w Brazylii, za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej FILA, a także w tamtejszych sklepach stacjonarnych.
Burger King vs McDonald’s
Okazuje się, że ogłoszenie przez Burger Kinga partnerstwa z marką FILA miało miejsce w tym samym okresie, co zapowiedź współpracy McDonald’s z firmą Crocs. Marki fast-foodowe intensywnie rywalizują ze sobą o klientów i wykorzystują strategiczną współpracę, by wzbudzać emocje i angażować konsumentów w zakup ich produktów.
PS McDonald’s, Burger King i Subway udowadniają, która kanapka jest najlepsza przy użyciu ChatGPT
Znane fast foody próbują udowodnić, która kanapka jest najlepsza. Pytają o to ChatGPT, a odpowiedzi wykorzystują w kampanii outdoorowej. Swoje billboardy pokazał już McDonald’s, Burger King i Subway.„Wojna burgerów” miała być tylko zabawą. Akcja może przypominać o tym, że dane AI to nie badania naukowe i każdy ma swoje preferencje żywieniowe.
PS2 Jedzenie uszczęśliwia? Burger King w halloweenowej kampanii udowadnia, że nie tylko. Może też wywołać gęsią skórkę
Sieć fast foodów o międzynarodowym zasięgu — Burger King, postawiła w tym roku na niecodzienną kampanię reklamową z okazji Halloween. Francuscy konsumenci zostali zaskoczeni akcją pod hasłem A.I.LLOWEEN, przygotowaną przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji.