Filip należy do zespołu strategów Havas Intelligence, jednostki Havas Media Group odpowiedzialnej za badania i strategie komunikacji marketingowej oparte na filozofii Meaningful Brands i Meaningful Media oraz wykorzystujące consumer insight płynący z badań Prosumer.
W kwietniu rozpoczyna nowy projekt mający na celu pomoc w rozwoju produktów digitalowych mediowym agencjom Havas na Litwie, Łotwie i Estonii. W pierwszym etapie będzie on obejmował zmapowanie oferty digital agencji działających na tych rynkach, następnie jego celem będzie inspiracja dla zespołów i rynków, aby wypracować jak najlepsze strategie i rozwiązania z obszaru digital marketing. Ideą projektu jest także stworzenie wspólnego języka i sposobu prezentacji strategii digitalowych dla rynków Litwy, Łotwy i Estonii.
Zobacz również
Współpraca w ramach projektu przewidziana jest do końca pierwszej połowy tego roku. Ze strony krajów bałtyckich odpowiedzialny jest za niego Andrius Barakunas, CEO Havas Media Lithuania, natomiast docelowo powstać ma zespół projektowy składający się z dwóch przedstawicieli z każdego z rynków.