Wielkie emocje, świetne projekty i trudne decyzje jury. Tak podsumować można zakończony już konkurs Xiaomi Mural Challenge, którego finalistką została Amelia Rakowska, studentka grafiki.
Amelia Rakowska, autorka nagrodzonego plakatu i zwyciężczyni konkursu Xiaomi Mural Challenge na co dzień studiuje grafikę na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Inspiruje się wszystkimi i wszystkim, szkoda według niej czasu na rozpraszanie uwagi na szukanie tego jedynego idola w świecie projektowania.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Cel mam jeden – zajść daleko i zaistnieć w branży kreatywnej, tego się trzymam. Samo hasło »Wyraź siebie« było największą inspiracją. Mogłam zawrzeć w projekcie dużo swojego artystycznego chaosu – mówi autorka sama o sobie.
Jak zwyciężczyni zareagowała na wiadomość o zwycięstwie?
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Przede wszystkim szok i dezorientacja. Mentalnie byłam przygotowana na porażkę. Można powiedzieć, że sukces trochę mnie wziął z zaskoczenia – wyjaśnia Amelia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Inspiracją do projektu Mural Challenge było hasło najnowszej linii smartfonów Redmi Note 12, czyli »Wyraź Siebie«. Zaprosiliśmy młodych artystów, aby podzielili się swoją sztuką i zainspirowali innych. Dlatego też mural znalazł się w samym centrum Warszawy! Wybór lokalizacji nie jest przypadkowy: chcieliśmy, żeby sztuka była wszędzie i co więcej, chcieliśmy podkreślić, że sztuka powinna być dostępna dla każdego – mówi Andrzej Lewkowski, Deputy Marketing Manager Xiaomi Poland.
Co ciekawe, praca Amelii Rakowskiej, nagrodzona przez Jury konkursu, nie była tą, która zdobyła najwięcej głosów publiczności w otwartym głosowaniu w internecie. Dlaczego?
– Xiaomi łączy design i innowacje w swoich produktach. Zwycięski projekt idealnie połączył te dwie cechy i dzięki temu wyróżniał się na tle pozostałych prac – wyjaśnia Bartłomiej Zalewski, Lead Designer Xiaomi CEE & Nordic.
Nagrodzony projekt można już oglądać na żywo, w wielkim formacie – w postaci muralu na ścianie jednego z warszawskich budynków w centrum Warszawy, blisko stacji metra „Politechnika”, pod adresem Waryńskiego 3.
Wszystkim, którzy nie mogą zobaczyć go na żywo w stolicy Warszawie, polecamy krótką relację wideo w mediach społecznościowych Xiaomi Polska, na Instagramie i TikToku.
Gratulujemy jeszcze raz! Wszystkie aktualności dotyczące muralu oraz inne nadesłane prace można znaleźć na stronie https://muralchallenge.pl/.
Za kreację i organizację konkursu odpowiadała Agencja Open Gate. Partnerami Konkursu było Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) oraz GRAFMAG.
PS Iga Świątek rezygnuje z reklamowania Xiaomi. Powodem obecność marki na rynku rosyjskim
Polska tenisistka nie przedłuży współpracy reklamowej z chińskim producentem elektroniki. Dla Świątek ważniejsze jest okazanie wsparcia dla Ukrainy.