Sponsorem i pomysłodawcą wydarzenia jest firma Diageo, a głównym organizatorem – IMS events. Poza emocjonującą rywalizacją zawodników atrakcją dla gości był także sam piknik koktajlowy, przygotowany w wyjątkowej formie.
Podczas finału konkursu World Class Poland 2016 dwunastu barmanów zmierzyło się w dwóch konkurencjach – „Cuisine Meats Coctails” i „Retro Disco Future”. Podczas wieczornej gali ogłoszono wyniki konkursu. Zagraniczni sędziowie wyrazili głęboki podziw dla umiejętności polskich barmanów. Tegoroczny tytuł World Class Poland Bartender of the Year 2016 zdobył Paweł Rodaszyński z warszawskiego baru El Koktel. Zwycięzca będzie reprezentować Polskę na ogólnoświatowych mistrzostwach World Class Competition w Miami, gdzie zawalczy o tytuł najlepszego barmana na świecie.
Zobacz również
Poza konkursem na uczestników pikniku czekało mnóstwo atrakcji. Koncepcja kreatywna polegała na zorganizowaniu przestrzeni pikniku w cztery strefy. W strefie Don Julio można było napić się wyśmienitej Margarity i skosztować meksykańskich specjałów z grilla. W Strefie Bulleit przygotowano plenerowe studio tatuażu – każdy mógł spróbować swoich sił w ozdabianiu sztucznej skóry. Goście wydarzenia mieli także szansę wcielić się w rolę barmana i stworzyć własną whisky oraz samodzielnie zmiksować Bloody Mary.
Wieczór zakończył się elegancką galą z muzyką na żywo. Gościem specjalnym była Tamara Raven, wokalistka jazzowa z Suchumi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z firmą Diageo IMS events współpracuje od 2006 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing