Papaya Young Directors jako platforma wspierająca talenty, oddała swój kanał Instagram filmowcom, którzy zamknięcie w czterech ścianach wykorzystali na realizację autorskich projektów.
– W związku ze zmianą harmonogramu konkursu Papaya Young Directors 2020, finaliści konkursu zyskali dodatkowy czas na development swoich konkursowych scenariuszy. Nadprogramowe dwa miesiące umożliwią im realizację zdjęć w bezpiecznych warunkach. Chcieliśmy te wyjątkowe okoliczności wykorzystać również jako czas na promocję talentów naszych finalistów, jeszcze przed tym, kiedy zobaczymy efekty ich prac nad konkursowymi briefami – mówi Kacper Sawicki, szef konkursu.
Zobacz również
Młodzi filmowcy udowodnili, że w domu można zorganizować plan dla komediowego horroru, stworzyć poetycką opowieść o kwarantannie albo po prostu nagrać historię nic-nie-robienia. Prace dostępne są na profilu Papaya Young Directors. Ich filmy reklamowe i teledyski stworzone w ramach 7. edycji Papaya Young Directors zaprezentowane zostaną podczas finału konkursu jesienią 2020.
Partnerami głównymi tegorocznej edycji są: Coca-Cola, Allegro, PZU, DPD, Decathlon, Rossmann, Tyskie, Durex, Kayax oraz Facebook.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]