Finaliści 7. edycji Papaya Young Directors interpretują hasła #staysafe i #stayhome w swoich projektach wideo

Grono filmowców, którzy zostali wyłonieni jako autorzy najlepszych eksplikacji 7. edycji konkursu Papaya Young Directors, dostało możliwość stworzenia wideo interpretacji okoliczności, w jakich wszyscy się znajdujemy, jeszcze przed przystąpieniem do realizacji swoich konkursowych filmów.
O autorze
1 min czytania 2020-05-11

Papaya Young Directors jako platforma wspierająca talenty, oddała swój kanał Instagram filmowcom, którzy zamknięcie w czterech ścianach wykorzystali na realizację autorskich projektów.

– W związku ze zmianą harmonogramu konkursu Papaya Young Directors 2020, finaliści konkursu zyskali dodatkowy czas na development swoich konkursowych scenariuszy. Nadprogramowe dwa miesiące umożliwią im realizację zdjęć w bezpiecznych warunkach. Chcieliśmy te wyjątkowe okoliczności wykorzystać również jako czas na promocję talentów naszych finalistów, jeszcze przed tym, kiedy zobaczymy efekty ich prac nad konkursowymi briefami – mówi Kacper Sawicki, szef konkursu.

Młodzi filmowcy udowodnili, że w domu można zorganizować plan dla komediowego horroru, stworzyć poetycką opowieść o kwarantannie albo po prostu nagrać historię nic-nie-robienia. Prace dostępne są na profilu Papaya Young Directors. Ich filmy reklamowe i teledyski stworzone w ramach 7. edycji Papaya Young Directors zaprezentowane zostaną podczas finału konkursu jesienią 2020.

Partnerami głównymi tegorocznej edycji są: Coca-Cola, Allegro, PZU, DPD, Decathlon, Rossmann, Tyskie, Durex, Kayax oraz Facebook.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj