Autorzy analizy docenili „szeroką gamę aplikacji handlowych [Oracle] dostępnych na jednej platformie”. W raporcie zauważono też, że „platforma Oracle obejmuje swoim zasięgiem liczne branże, co pozwala specjalistom ds. tworzenia i udostępniania aplikacji szybciej generować wartość za pomocą dostępnych rozwiązań”.
Wg analityków firmy Forrester największą wadą starszych rozwiązań do automatyzacji pracy działu sprzedaży jest ich negatywny wpływ na produktywność, przede wszystkim ze względu na konieczność ręcznego wprowadzania danych przez użytkowników. Rozwiązanie Oracle Sales Cloud, dostępne za pośrednictwem dowolnego urządzenia i bezpośrednio zintegrowane z kluczowymi aplikacjami, niweluje te wyzwania. Pozwala handlowcom łatwo wprowadzać i wykorzystywać informacje, dzięki którym mogą nawiązywać kontakt z klientami na wcześniejszym etapie relacji oraz przyspieszyć finalizowane transakcji za pomocą kompletnego, innowacyjnego i sprawdzonego rozwiązania handlowego.
Zobacz również
„Specjaliści ds. sprzedaży muszą stawić czoła coraz większym potrzebom nabywców, którzy dysponują większymi niż dawniej możliwościami i oczekują szybkiej reakcji oraz atrakcyjnej, przemyślanej obsługi klienta” — powiedział Stephen Fioretti, wiceprezes ds. rozwiązań CX Engagement w firmie Oracle. „Oracle Sales Cloud wyposażono w najnowocześniejsze technologie, w tym sztuczną inteligencję. Nasze rozwiązanie pomaga handlowcom zaspokoić te potrzeby, zoptymalizować relacje z klientami i wyróżnić się na rynku. Fakt, że analitycy Forrester zaliczyli nas do liderów w tym sektorze, po raz kolejny uwidacznia zaangażowanie firmy Oracle we wspieranie jej klientów na drodze do osiągnięcia znakomitych wyników sprzedaży”.
Firma Forrester oceniła 10 rozwiązań do automatyzacji pracy sprzedawców, a platforma Oracle Sales Cloud znalazła się wśród trzech uznanych za liderów. Analiza obejmowała 35 kryteriów, podzielonych na trzy kategorie: aktualna oferta, strategia i obecność na rynku. Firmę Oracle doceniono za zrównoważoną, szeroką gamę rozwiązań, innowacje horyzontalne i specjalizację branżową. Raport „The Forrester Wave™: Sales Force Automation Solutions, Q2 2017” można pobrać tutaj.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell