Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Firma Slodkie za każde zamówienie posadzi metr lasu

Marka słodyczy reklamowych Slodkie rozpoczęła współpracę z Fundacją Las na Zawsze. Od 2022 roku za każde złożone zamówienie firma posadzi 1 metr kwadratowy lasu. To kolejna proekologiczna inicjatywa marki.
O autorze
1 min czytania 2022-02-18

Od tego roku Slodkie, świętując jubileusz 25-lecia, zaangażowało się we współpracę z Fundacją Las na Zawsze, zajmującą się sadzeniem i ochroną lasów w Polsce.  

Cieszę się, że firma wchodzi w kolejny etap swojej proekologicznej działalności, dzięki której wspólnie będziemy mogli zadbać o lepszą przyszłość naszej planety. Wspólnie, ponieważ w tę akcję włączą się nie tylko pracownicy naszej firmy czy Fundacji, ale przede wszystkim nasi Klienci, ponieważ każde zamówienie będzie determinowało posadzenie kolejnych drzew – podkreśla Anna Garmada, prezes Zarządu Slodkie.

Sadzenie lasu, czyli drzew i krzewów, we współpracy z Fundacją, odbywa się dwa razy do roku – wczesną wiosną oraz późną jesienią. Fundacja podkreśla, że dzięki zabezpieczeniom formalnym oraz finansowym posadzonych drzew nie można wyciąć, a ziemi sprzedać.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Naszą misją jest trwałe i nieodwracalne przywrócenie równowagi biologicznej w Polsce. Uważamy, że sadzenie i ochrona lasów jest najprostszym sposobem zapobiegania zmianom klimatycznym. Jest to też najlepszy prezent, który możemy zostawić następnym pokoleniom. Wsparcie naszych działań jest przejawem odpowiedzialnego biznesu. Każda współpraca jest dla nas ważna i istotna w odbudowywaniu bioróżnorodności naszego kraju – komentuje Agata Woźnicka, kierownik ds. relacji z klientem, Fundacja Las na Zawsze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się