WIŚNIOWSKI, polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń stale rozwija swoją działalność nie tylko w Polsce. Dynamiczna ekspansja również na rynki zagraniczne sprawiła, że firma podjęła decyzję o zaangażowaniu się w sponsorowanie drużyn sportowych poza granicami naszego kraju. Dzięki temu umacnia ona swój wizerunek jako marki zaangażowanej społecznie i wspierającej słuszną ideę – propagowanie sportu i zdrowego stylu życia.
– Obecność na rynkach europejskich i podkreślanie tego poprzez angażowanie się w jeden z najpopularniejszych na świecie sportów – piłkę nożną – daje firmie szansę rozwoju. To wspaniałe i budujące doświadczenie, ale także okazja na znalezienie nowych klientów. Stawiamy czoło nowym wyzwaniom, a to sprawia, że jesteśmy silniejsi i mamy motywację, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki. Firma WIŚNIOWSKI działa od trzech dekad, stale otwierają się przed nami nowe rynki, nawiązujemy nowe relacje biznesowe i wciąż chcemy się rozwijać – mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
Zobacz również
Girondins de Bordeaux to jeden z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich we Francji. Grali w nim m.in. Igor Lewczuk i Grzegorz Krychowiak, a także mistrz świata i zdobywca Złotej Piłki, a obecnie trener Realu Madryt – Francuz Zinedine Zidane. Założony w 1881 roku, od 1945 roku z sukcesami startuje w rozgrywkach w pierwszej lidze. Klub sześciokrotnie grał o mistrzostwo Francji.
– Girondin de Bordeaux jest nam bliski z trzech powodów. Po pierwsze klub ten jest synonimem walki fair play i wysokiej jakości, a to wpisuje się w wyznawane przez nas wartości. Po drugie od lat ma bardzo wysoką pozycję i cieszy się ogromnym szacunkiem. Po trzecie silnie związany jest z polskimi sportowcami. To tu trenowali Grzegorz Krychowiak i Igor Lewczuk – dodaje Katarzyna Świderska.
Marka WIŚNIOWSKI jest sponsorem Girondins de Bordeaux od 2017 roku. Jej logotyp towarzyszy także norweskiemu klubowi piłkarskiemu FK JERV. Została także brązowym partnerem Vipers Kristiansand – jednej z najlepszych kobiecych drużyn piłki ręcznej w Europie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing