Firmowe, naukowe półkolonie w Avivie

Firma Aviva postawiła na nowoczesny pracowniczy CSR. W końcówce wakacji zaproponowała dzieciom swoich pracowników możliwość udziału w niecodziennych zajęciach z robotyki.
O autorze
1 min czytania 2015-08-26

Firma udostępniła na ten cel cztery sale konferencyjne, w których młodzi instruktorzy firmy Roboty i Spółka wprowadzili dzieci w tajniki robotyki, programowania a także interesujących doświadczeń chemicznych.

Półkolonie w Avivie odbyły się w Warszawie, w przedostatnim tygodniu wakacji. Udział w nich wzięło aż 45 dzieci. Zajęcia odbywały sięw salach konferencyjnych firmy, gdzie dzieci przebywały pod opieką wykwalifikowanej ekipy Roboty i Spółka. – Firmowe półkolonie to zupełnie nowy trend, a Aviva jest jednym z jego prekursorów. Jestem przekonany, że tego typu otwartość ze strony firmy wpływa na panujące w niej relacje i buduje lojalność oraz zaangażowanie pracowników – mówi Krzysztof Bieńkowski, właściciel firmy Roboty i Spółka, organizator półkolonii w Avivie.

Zajęcia odbywały się od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.30-17.30. Ich program obejmował warsztaty z robotyki, podczas których każdy uczestnik konstruował roboty z klocków Lego Mindstorms. Umożliwiają one budowę robotów i swobodne sterowanie gotowymi formami poprzez odpowiednie oprogramowanie, a także komunikację dzięki Bluetooth i Wi-Fi.

– Robotyka to doskonały to nie tylko zabawa, ale także doskonała forma rozwijania kreatywności i samodzielnego myślenia, opartego na wiedzy oraz metodzie prób i błędów – wyjaśnia Krzysztof Bieńkowski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz elementów robotyki, dzieci biorą udział w pokazie doświadczeń naukowych, który jest nastawiony interakcję. Ochotnicy mogą brać udział w wykonywaniu niektórych eksperymentów, których celem jest pobudzenie ciekawości poznawczej, a także zaspokojenie umysłu małego badacza poprzez prezentowanie zjawisk, które na pewno zaciekawią, ale i też odpowiedzą na pytanie: „dlaczego tak się stało”.

Na jeden dzień półkolonie „przeniosły” się co Centrum Naukowego Kopernik, gdzie ich mali uczestnicy zapoznali się z naukowymi ciekawostkami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Koszt zajęć pokryli rodzice, jednak dzięki wsparciu swojej firmy uzyskali specjalną ofertę cenową.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji o ofercie Roboty i Spółka na stronie.