Działania komunikacyjne będą ukierunkowane na budowanie świadomości marki wśród polskich konsumentów. Wsparcie PR otrzymają dotychczasowe produkty z portfolio firmy jak również nowości, które wejdą na rynek w 2020 roku.
– Proces wyboru partnera do prowadzenia działań komunikacyjnych był bardzo złożony. Ogromne znaczenie miało dla nas to czy dana agencja posiada w swoim portfolio doświadczenie związane z ekologią i zrównoważonym rozwojem, ponieważ działania w zgodzie z naturą, są szczególnie bliskie filozofii marki Kneipp. O wyborze First Aid Communication zaważyła bliskość poglądów na życie i biznes oraz świetne wyczucie marki, które mogą być początkiem naprawdę wyjątkowych projektów, które wspólnie z First Aid Communication chcemy zrealizować w 2020 roku – mówi Ewa Łusiak, marketing manager Poland, Kneipp.
Zobacz również
– Cieszy nas możliwość współpracy z markami, które troszczą się o środowisko naturalne. W ramach planowanych działań dla marki będziemy podkreślać blisko 200 letni know-how Kneippa w zakresie produkcji naturalnych kosmetyków i sięgać do źródeł wiedzy po ponadczasowe aspekty dotyczące pielęgnacji i naszego codziennego, dobrego samopoczucia. Praca dla tego Klienta to będzie naturalna przyjemność – komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.