PackIT oraz dodatkowo dla Alexander’s 7Stones. Za realizację działań odpowiedzialne są Marta Wawrzeniecka i Monika Osinkowska.
– Marki, które oferujemy zyskują przy „osobistym” poznaniu. Dystrybuujemy oraz produkujemy produkty wyróżniające się jakością, o ciekawym designie, wykorzystujące opatentowane rozwiązania technologiczne i funkcjonalne. Dlatego wybraliśmy partnera, który dobrze zdefiniował komunikację kluczowych atrybutów naszych marek – mówi Arkadiusz Majewski, właściciel firmy Red Bird.
Zobacz również
Agencja podejmie działania komunikacyjne dla marek: Contigo – czołowy amerykański producent kubków termicznych i butelek na napoje wielokrotnego użytku; Mac in a Sac – kolorowe kurtki chroniące przed deszczem i wiatrem z Irlandii; PackSafe – backpackerska marka z Australii oferująca plecaki, torby podróżne i portfele z unikalnymi systemami zabezpieczeń przez kradzieżą; PackIT – torby termiczne, piknikowe i lunchboxy. Wsparcie od First Aid Communication otrzymają również marki własne Red Bird – Dr. Bacty, ręczniki z technologią antybakteryjną Polygiene oraz dodatkowo Alexander’s 7Stones, drewniane klocki antystresowe.
Red Bird Sp. z o.o. istnieje od 2001 roku. Jest dystrybutorem i producentem wysokiej jakości akcesoriów sportowych i outdoorowych, dostępnych w sieciach handlowych m.in. Empik, Home&You, GoSport, Interposport oraz sklepach internetowych. Firma znana jest również z rozwiniętego systemu obsługi B2B, w którym oferuje szereg rozwiązań personalizacji i brandingu produktów do programów lojalnościowych, akcji marketingowych oraz promocyjnych. Poza wymienionymi markami firma dystrybuuje akcesoria piśmiennicze TROIKA oraz torby i plecaki sportowe VAUDE.
First Aid Communication, agencja efektywnej komunikacji, na rynku od 2010 roku. Firma świadczy usługi public relations oraz komunikacji marketingowej przede wszystkim w obszarach: zdrowie i uroda, sport i podróże, ekologia i ochrona przyrody, motoryzacja oraz w branży spożywczej.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing