Influencer marketing to obecnie jedna z częściej wybieranych form promocji, dzięki której marki mogą dotrzeć z przekazem do swoich klientów. Na jej skuteczność i sukces wpływ ma nie tylko wybór rozpoznawalnej osoby, kreatywne, atrakcyjne i angażujące treści, ale przede wszystkim spójność z wartościami firmy. Rolą zespołu Ten Fajny Management (TFM) jest wypracowanie rozwiązań, które pozwalają na efektywną współpracę.
Patryk Trzaska, head of influencer marketing w agencji Plej, potwierdza, że działanie TFM cechuje przejrzysta komunikacja, wyjątkowa skrupulatność, terminowość i proklienckie podejście.
Zobacz również
Influencer z grona TFM był jednym z kluczowych ambasadorów kampanii naszego klienta. Zespół TFM stanął na wysokości zadania, nawet w mocno stresujących momentach, dzięki czemu współpraca przebiegła płynnie. Jestem bardzo zadowolony z jakości contentu, cierpliwości i życzliwości osób z TFM, co decyduje o skuteczności.
Fit Lovers
Fit Lovers tworzą Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz, których połączyła miłość do sportu. Oboje mają na koncie sukcesy w fitnessie i gimnastyce sportowej, promują zdrowy styl życia, a sposób, w jaki zachęcają innych do aktywności, podbił serca tysięcy użytkowników internetu. Udział w programach Ameryka Express i Dance Dance Dance dał im szansę na pokazanie się również szerokiej publiczności telewizyjnej.
Drogi twórców Fit Lovers i Mateusza Billa, jednego z założycieli TFM, przecinały się już wielokrotnie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Od dawna obserwuję rozwój Fit Lovers, ich pracę nad własną marką i wizerunkiem w mediach. Są dynamiczni, kreatywni, pracowici i nie boją się przełamywać barier. Jestem przekonany, że będą wiarygodni we współpracy z markami, które podzielają te wartości. Cieszę się, że obdarzyli nas zaufaniem, a my z pełnym zaangażowaniem będziemy ich wspierać w rozwoju – podkreśla Mateusz Bill.
Słuchaj podcastu NowyMarketing