TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Flesz Fashion Night z Mea Group

Partnerem największego modowego wydarzenia roku: Flesz Fashion Night, które odbędzie się 5 września br., jest Mea Group.
O autorze
1 min czytania 2017-08-23

Do zadań agencji należy całościowa produkcja wydarzenia: od konceptu kreatywnego, skomponowania muzyki, po nietypowe rozwiązania scenograficzne i oświetleniowe w wymagającym miejscu, jakim jest Mińska 65 w Warszawie.

Za reżyserię pokazu odpowiada Katarzyna Sokołowska.

W ramach 6. edycji Flesz Fashion Night na jednym wybiegu będzie można zobaczyć pokaz mody 10 najlepszych polskich projektantów. Zaprezentowane zostaną specjalnie stworzone na ten wieczór kolekcje – Flesz Fashion Night Autumn Glow – jesień/zima 2017/2018. Swoją premierę będzie mieć także nowa kolekcja Badura Icons. A wszystko to z udziałem gwiazd oraz muz designerów w kreacjach haute couture.

Najważniejsze wydarzenie w polskiej branży modowej wymaga niezwykłych rozwiązań. Niełatwo zaskoczyć gości, gwiazdy, przedstawicieli mediów… Stąd też nietypowy koncept kreatywny Mea Group, obejmujący m.in. muzykę skomponowaną przez Radka Dudę specjalnie na ten wieczór” – mówią Magda Kozicka, Dyrektor produkcji i Jędrek Nykowski, Dyrektor kreatywny, Mea Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na Flesz Fashion Night przyjmują zaproszenie najbardziej cenieni polscy projektanci i największe gwiazdy. To zobowiązuje, więc partnerami w realizacji naszego wydarzenia mogą być tylko sprawdzone, godne zaufania firmy. Naszym głównym celem jest, aby wieczór 5 września na bardzo długo pozostał w pamięci gości, a także osób śledzących relację na Party.pl, w social mediach oraz na łamach tytułów z portfolio Edipresse Polska” – mówi Marcin Komarzewski, Dyrektor Promocji Edipresse Polska. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing