Do zadań agencji należy całościowa produkcja wydarzenia: od konceptu kreatywnego, skomponowania muzyki, po nietypowe rozwiązania scenograficzne i oświetleniowe w wymagającym miejscu, jakim jest Mińska 65 w Warszawie.
Za reżyserię pokazu odpowiada Katarzyna Sokołowska.
Zobacz również
W ramach 6. edycji Flesz Fashion Night na jednym wybiegu będzie można zobaczyć pokaz mody 10 najlepszych polskich projektantów. Zaprezentowane zostaną specjalnie stworzone na ten wieczór kolekcje – Flesz Fashion Night Autumn Glow – jesień/zima 2017/2018. Swoją premierę będzie mieć także nowa kolekcja Badura Icons. A wszystko to z udziałem gwiazd oraz muz designerów w kreacjach haute couture.
„Najważniejsze wydarzenie w polskiej branży modowej wymaga niezwykłych rozwiązań. Niełatwo zaskoczyć gości, gwiazdy, przedstawicieli mediów… Stąd też nietypowy koncept kreatywny Mea Group, obejmujący m.in. muzykę skomponowaną przez Radka Dudę specjalnie na ten wieczór” – mówią Magda Kozicka, Dyrektor produkcji i Jędrek Nykowski, Dyrektor kreatywny, Mea Group.
„Na Flesz Fashion Night przyjmują zaproszenie najbardziej cenieni polscy projektanci i największe gwiazdy. To zobowiązuje, więc partnerami w realizacji naszego wydarzenia mogą być tylko sprawdzone, godne zaufania firmy. Naszym głównym celem jest, aby wieczór 5 września na bardzo długo pozostał w pamięci gości, a także osób śledzących relację na Party.pl, w social mediach oraz na łamach tytułów z portfolio Edipresse Polska” – mówi Marcin Komarzewski, Dyrektor Promocji Edipresse Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing