FlixBus i PolskiBus.com zakończyły pierwszy etap integracji

Dwa miesiące po ogłoszeniu strategicznej współpracy, FlixBus oraz PolskiBus.com zintegrowały swoje systemy sprzedażowe. Wchodząc na stronę PolskiBus.com, klienci zostaną przekierowani pod adres flixbus.pl/polskibus.
O autorze
1 min czytania 2018-02-28

Połączenie systemów zakupowych to jeden z ważniejszych etapów integracji, dzięki któremu pasażerowie w Polsce będą mogli korzystać z wszelkich udogodnień, jakie oferuje FlixBus – komentuje Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska – Wszystkie bilety wcześniej zakupione na PolskiBus.com oczywiście zachowują ważność. Przez okres przejściowy, do wejścia letniego rozkładu FlixBusa, podczas odprawy będzie obowiązywać lista papierowa oraz bilety w postaci QR kodu – na telefonie lub wydrukowanym bilecie. Pierwszeństwo wejścia na pokład będą mieli pasażerowie z wykupioną rezerwacją miejsca.

Dzięki integracji pasażerowie zyskają przede wszystkim:

  • dostęp do międzynarodowej siatki połączeń i łatwiejsze przesiadki między autobusami w ramach jednego biletu,
  • łatwą odprawę dzięki biletom w postaci QR kodu, skanowanego przez kierowcę,
  • możliwość korzystania z aplikacji mobilnej, z dotychczasową siatką PolskiegoBusa i narzędziem „Twój przystanek”, ułatwiającym zlokalizowanie przystanku autobusowego oraz dotarcie do niego dzięki funkcji nawigacji,
  • powiadomienia push / SMS wysyłane w przypadku opóźnienia autobusu powyżej 15 minut, z informacją o ewentualnych dalszych przesiadkach.

Standardy FlixBusa

Zmiany płynące z połączenia PolskiegoBusa i FlixBusa widoczne są także w samych pojazdach. Poza tym, że zmienia się ich kolor z czerwonego na zielony, pasażerowie mogą cieszyć się większą przestrzenią na nogi, darmowym dostępem do Wi-Fi również za granicą oraz gniazdkami elektrycznymi przy każdym siedzeniu. – Do tej pory już prawie 50 autobusów PolskiegoBusa zmieniło barwy na zielone oraz zostało dostosowanych do standardów FlixBusa – podkreśla Michał Leman.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Standardy FlixBusa dotyczą też bezpieczeństwa oraz ekologii. Każdy jeżdżący w zielonych barwach autobus wyposażony jest w nowoczesne systemy wspierania kierowcy, systemy awaryjnego hamowania czy systemy ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu. Pojazdy muszą też spełniać określone wymagania pod względem wydajności zużycia paliwa czy niskiej emisji gazów cieplarnianych. Dodatkowo, klienci dokonując rezerwacji wybranej trasy w sklepie FlixBus mogą także wybrać opcję „Składka na ochronę klimatu“.

Komfort i bezpieczeństwo pasażerów to dla nas sprawy priorytetowe, czego potwierdzeniem jest także przyznany nam niedawno certyfikat „Bezpieczny pasażer” Małopolskich Dworców Autobusowych w Krakowie – mówi Michał Leman – Dokładamy wszelkich starań, aby integracja przebiegała płynnie i możliwie najwygodniej dla pasażerów. Przekierowanie sprzedaży da nam dodatkowo możliwość lepszego planowania letniej siatki połączeń oraz przeprowadzania promocji, z których pierwsze ruszą już wkrótce – zapowiada Michał Leman.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się