FlixBus i Shopee łączą siły – rusza wakacyjna promocja na podróże i zakupy

W ostatnim miesiącu wakacji FlixBus rozpoczął współpracę z Shopee, przygotowując specjalną ofertę zniżkową. Dzięki wspólnej kampanii obu marek klienci mogą zaoszczędzić zarówno na podróżach, jak i zakupach na platformie Shopee. Letnia promocja jest już aktywna i potrwa aż do 9 września.
O autorze
1 min czytania 2022-08-09

Okres wakacyjny sprzyja planowaniu bliższych i dalszych podróży, które wiążą się często z wieloma nieprzewidzianymi kosztami. Ze względu na rosnące ceny produktów i usług, obecny sezon może być dla wielu osób szczególnie wymagający. Dlatego też FlixBus wraz z Shopee postanowiły uruchomić wspólną kampanię, która może pomóc ograniczyć wakacyjne wydatki. W ramach partnerstwa użytkownicy Shopee mogą korzystać ze zniżek na letnie przejazdy po całej Polsce i Europie, a pasażerowie FlixBusa mogą dokonać pierwszych zakupów na Shopee z atrakcyjnym rabatem.

Shopee, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom użytkowników, nie tylko zapewnia dostęp do milionów produktów w przystępnych cenach na swojej platformie, ale także dba o szeroki wybór dodatkowych zniżek – w tym wypadku zniżki wakacyjnej pozwalającej na wymarzone podróże.

Jak to działa?

  • Nowi użytkownicy, którzy dokonają pierwszych zakupów na stronie www.shopee.pl bądź w aplikacji Shopee z użyciem kodu FLIXBUS, otrzymają rabat -15zł na pierwsze zakupy w Shopee (od wartości minimalnej 16zł), z darmową dostawą.

  • Po potwierdzeniu otrzymania zamówienia użytkownicy otrzymają z kolei indywidualny kod rabatowy na zniżkę 15% do wykorzystania na dowolne połączenie z siatki FlixBusa. Warto zaznaczyć, że rabat obowiązuje na cały koszyk zakupowy, co oznacza, że można go wykorzystać, kupując za jednym razem kilka biletów na przejazdy FlixBusem – nie jest on przypisany do jednego biletu.

    LinkedIn logo
    Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
    Obserwuj

Promocja trwa do 9 września 2022 roku lub do wyczerpania puli kodów promocyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing