Pandemia i lockdown wymusiły na branży turystycznej zmianę strategii biznesowej i w wielu przypadkach wstrzymanie działań promocyjnych. Od kilku miesięcy możemy jednak zaobserwować ożywienie na rynku, a okres wakacyjny dodatkowo sprzyja planowaniu bliższych i dalszych podróży. FlixBus, jako lider na rynku międzymiastowych połączeń autobusowych, wraca do mediów z szeroką kampanią telewizyjną. Jej celem jest wzrost świadomości marki oraz zachęcenie konsumentów do podróżowania i odkrywania świata.
– Po niemalże 1,5 roku lockdownu coraz więcej osób zaczyna ponownie podróżować, a to oznacza również rosnący popyt na podróże autobusowe – komentuje Marcin Wiatr, Senior Marketing Manager FlixBusa w Polsce, Wielkiej Brytanii i w krajach bałtyckich.
Zobacz również
– Naszą misją jest oferowanie zrównoważonej, przyjaznej środowisku mobilności dostępnej dla każdego. Poprzez kampanię realizowaną z Value Media mamy zamiar zachęcić jeszcze więcej konsumentów do korzystania z wygodnych i przystępnych cenowo podróży autobusowych FlixBusem – dodaje.
Spoty TV z hasłem przewodnim „To takie proste z FlixBusem” będą emitowane w kanałach tematycznych. Kampania będzie prowadzona w dwóch terminach – od 5 do 31 lipca i od 16 sierpnia do 12 września. Strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów w TV zajęła się agencja mediowa Value Media należąca do Group One.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing