FlixBus startuje z wakacyjną kampanią telewizyjną w Polsce

Po przerwie spowodowanej pandemią, FlixBus wraca z największą dotychczas kampanią mediową w Polsce pod hasłem „To takie proste z FlixBusem”. Akcja ma na celu zachęcić Polaków do korzystania z usług przewoźnika i podnieść świadomość marki na rynku. Emisja spotów promocyjnych rozpoczęła się 5 lipca.
O autorze
1 min czytania 2021-07-05

Pandemia i lockdown wymusiły na branży turystycznej zmianę strategii biznesowej i w wielu przypadkach wstrzymanie działań promocyjnych. Od kilku miesięcy możemy jednak zaobserwować ożywienie na rynku, a okres wakacyjny dodatkowo sprzyja planowaniu bliższych i dalszych podróży. FlixBus, jako lider na rynku międzymiastowych połączeń autobusowych, wraca do mediów z szeroką kampanią telewizyjną. Jej celem jest wzrost świadomości marki oraz zachęcenie konsumentów do podróżowania i odkrywania świata.

– Po niemalże 1,5 roku lockdownu coraz więcej osób zaczyna ponownie podróżować, a to oznacza również rosnący popyt na podróże autobusowe – komentuje Marcin Wiatr, Senior Marketing Manager FlixBusa w Polsce, Wielkiej Brytanii i w krajach bałtyckich.

– Naszą misją jest oferowanie zrównoważonej, przyjaznej środowisku mobilności dostępnej dla każdego. Poprzez kampanię realizowaną z Value Media mamy zamiar zachęcić jeszcze więcej konsumentów do korzystania z wygodnych i przystępnych cenowo podróży autobusowych FlixBusem – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty TV z hasłem przewodnim „To takie proste z FlixBusem” będą emitowane w kanałach tematycznych. Kampania będzie prowadzona w dwóch terminach – od 5 do 31 lipca i od 16 sierpnia do 12 września. Strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów w TV zajęła się agencja mediowa Value Media należąca do Group One.

Słuchaj podcastu NowyMarketing