TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

FlixBus startuje z wakacyjną kampanią telewizyjną w Polsce

Po przerwie spowodowanej pandemią, FlixBus wraca z największą dotychczas kampanią mediową w Polsce pod hasłem „To takie proste z FlixBusem”. Akcja ma na celu zachęcić Polaków do korzystania z usług przewoźnika i podnieść świadomość marki na rynku. Emisja spotów promocyjnych rozpoczęła się 5 lipca.
O autorze
1 min czytania 2021-07-05

Pandemia i lockdown wymusiły na branży turystycznej zmianę strategii biznesowej i w wielu przypadkach wstrzymanie działań promocyjnych. Od kilku miesięcy możemy jednak zaobserwować ożywienie na rynku, a okres wakacyjny dodatkowo sprzyja planowaniu bliższych i dalszych podróży. FlixBus, jako lider na rynku międzymiastowych połączeń autobusowych, wraca do mediów z szeroką kampanią telewizyjną. Jej celem jest wzrost świadomości marki oraz zachęcenie konsumentów do podróżowania i odkrywania świata.

– Po niemalże 1,5 roku lockdownu coraz więcej osób zaczyna ponownie podróżować, a to oznacza również rosnący popyt na podróże autobusowe – komentuje Marcin Wiatr, Senior Marketing Manager FlixBusa w Polsce, Wielkiej Brytanii i w krajach bałtyckich.

– Naszą misją jest oferowanie zrównoważonej, przyjaznej środowisku mobilności dostępnej dla każdego. Poprzez kampanię realizowaną z Value Media mamy zamiar zachęcić jeszcze więcej konsumentów do korzystania z wygodnych i przystępnych cenowo podróży autobusowych FlixBusem – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty TV z hasłem przewodnim „To takie proste z FlixBusem” będą emitowane w kanałach tematycznych. Kampania będzie prowadzona w dwóch terminach – od 5 do 31 lipca i od 16 sierpnia do 12 września. Strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów w TV zajęła się agencja mediowa Value Media należąca do Group One.

Słuchaj podcastu NowyMarketing