FlixBus udostępnia dziennie ponad 400 000 połączeń do ponad 5 500 miejsc w 40 krajach na 4 kontynentach. Coraz większym wyzwaniem jest zarządzanie spersonalizowaną komunikacją do tak ogromnej liczby podróżujących. Google Marketing Platform (GMP), czyli platforma służąca centralizacji jak największej ilości elementów digital marketingu w jednym miejscu, daje takie możliwości. Pozwala na lepsze zrozumienie i pogłębione rozpoznanie preferencji odbiorców komunikacji, a to z kolei zwiększa szanse, że marka w komunikacji z klientem trafi do niego z tym, czego naprawdę potrzebują: spersonalizowanym przekazem i interesującym go połączeniem. Ma to bezpośredni wpływ na postrzeganie marki, a także koszty sprzedaży.
– Dzięki pracy w środowisku Google Display & Video 360 nasz zespół jeszcze bardziej rozwinie swoje kompetencje in-house w obszarze planowania oraz zarządzania kampaniami reklamowymi. Pozwoli nam prowadzić aktywności w bardziej elastyczny i transparentny sposób w większej liczbie kanałów. Dzięki dostępowi do zaawansowanych raportów i danych będziemy mogli sprawniej podejmować decyzje o alokacji budżetów oraz optymalizacji poszczególnych taktyk – mówi Marcin Wiatr, senior marketing manager, FlixBus. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z SalesTube, ponieważ posiadają doświadczenie w obszarach technologicznych, analitycznych oraz mediowych. Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie DV360, a także pomoże nam w pełni wykorzystać możliwości platformy w naszej codziennej pracy. Docelowo współpraca FlixBus z SalesTube obejmie wszystkie rynki, na których będziemy prowadzić działania w wybranych kanałach dostępnych za pomocą DV360. Pierwsze testowe kampanie zostały już uruchomione w Niemczech oraz we Włoszech — dodaje.
Zobacz również
Zakres współpracy SalesTube przy wdrożeniu GMP obejmuje dostarczenie narzędzia Display & Video 360, ale także wsparcie FlixBusa przy wdrożeniu DV360 w celu zwiększenia świadomości marki oraz osiągnięcia założonych przez klienta celów biznesowych za pośrednictwem wybranych kanałów (dostępnych w DV360).
– Google Marketing Platform to najbardziej rozbudowana platforma do zwiększenia jakości swojego digital marketingu. Jako wieloletni Sales Partner tej technologii wiemy, jak pomóc tak zaawansowanym organizacjom jak FlixBus osiągać jeszcze lepsze wyniki efektywnościowe ich kampanii. Zaczynając współpracę z tak zaawansowanym i świadomym partnerem wierzymy, że dostarczając GMP oraz nasze wsparcie na każdym etapie wdrożenia i wykorzystania technologii, pomożemy klientowi w umocnieniu roli lidera na wszystkich rynkach – mówi Jacek Józwiak, head of marketing platforms w SalesTube.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]