Focus Media Group wystawił pierwszy spektakl teatralny

23 stycznia 2013 roku w Warszawie odbyła się premiera offowego przedstawienia Focus Media Group pt. "Czerwony kapturek i siedmiu krasnoludków, czyli bajka z innej bajki".
O autorze
2 min czytania 2013-02-07

Nie za siedmioma górami, nie za siedmioma lasami, ale w agencji Focus Media Group zrodził się pomysł, by przełamać konwencję związaną z prezentami dla Klientów i zamiast kreatywnych kartek lub koszy łakoci przekazać im coś naprawdę od serca. Tak powstała koncepcja stworzenia przedstawienia teatralnego dla dzieci i ich najbliższych jako prezentu na Święta. Ten bajkowy upominek Klienci rozpakowali dopiero kilka dni temu na deskach warszawskiej Sceny Przodownik.

Pracownicy agencji Focus Advantage, Imagine Nation oraz Comfitura wykorzystali swoje zawodowe kompetencje i ukryte talenty do stworzenia kontekstowego scenariusza, w którym uwzględnili historie i bohaterów najpopularniejszych bajek dla dzieci, m.in. Kopciuszka, Królewny Śnieżki, Alicji w krainie czarów, Czerwonego Kapturka czy Kubusia Puchatka. W scenariuszu pojawiły się także nawiązania do najpopularniejszych w minionym roku memów internetowych, np. Hanki M. i kartonów czy Perfekcyjnej Pani Domu.

Designerzy i kreatywni z Focus Advantage zaprojektowali unikalne, kartonowe kostiumy, rekwizyty oraz scenografię do przedstawienia. Specjaliści ds. eventów z Imagine Nation zadbali o najdrobniejsze szczegóły organizacyjne spotkania, nie zapomnieli o dodatkowych zajęciach plastycznych dla najmłodszych widzów. Natomiast usposobieni interaktywnie przedstawiciele Comfitury zapewnili bohaterom przedstawienia obecność w social media i uwiecznili cyfrowo ich niepowtarzalną historię:

„Chyba nikt z nas nie spodziewał się, że wystawienie spektaklu dla naszych najbliższych może wygenerować aż tak wiele radości i uśmiechu oraz że będzie to fantastyczna okazja do integracji zespołu. Oczywiście towarzyszyła temu też trema i emocje, dodatkowo podsycane faktem, że jesteśmy obserwowani przez naszych partnerów biznesowych. Doświadczyłem tego osobiście wcielając się w czarny charakter i jedną z bajkowych postaci” – komentuje z uśmiechem Rafał Kupidura, prezes zarządu Focus Media Group, który zagrał w spektaklu jedną z przyrodnich sióstr Kopciuszka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na Scenie Przodownik w roli aktorów zadebiutowali pracownicy agencji należących do holdingu Focus Media Group (m.in. Rafał i Kamil Kupidura w rolach przyrodnich sióstr Kopciuszka, Monika Górska w roli Kota w butach, Jane Stoykov jako Kubuś Puchatek, Jakub Załuska jako Król), natomiast na widowni zasiadły ich dzieci oraz przedstawiciele Klientów agencji wraz ze swoimi pociechami (na premierze pojawili się reprezentanci m.in. Brown-Forman Polska, ING Życie, Danone, Polsat, Colgate-Palmolive oraz Play).

 Pomysłodawcą i producentem przedstawienia Focus Media Group była Monika Górska – na co dzień dyrektor zarządzająca w agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Opinie i recenzje Klientów:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
„Bawiłam się rewelacyjnie, ale żeby nie mówić na ogólnym poziomie, a wejść w szczegóły to (spaczenie zawodowe): – gratuluję bardzo zgranego teamu, który podjął wyzwanie aktorskie i rewelacyjnie się z niego wywiązał, – copy było rewelacyjne, świetnie połączone bajki i płynne przejście z jednej do drugiej, – scenografia – świetny pomysł, a raczej sprytny i niskobudżetowy, co jako Klient bardzo doceniam, wykonanie i same projekty też gustowne, z fajną kreską. Chciałbym prosić o jeszcze jedną wersję przedstawienia – tylko teraz dla dorosłych :)” Katarzyna Tomaszewska, BTL Manager, ING Życie

 

„Bajka z innej bajki to doskonały pomysł na prezent świąteczny. Jestem zachwycona przedstawieniem i tym, że wszyscy pracownicy agencji włożyli w to tyle serca i pracy. To najlepszy prezent, jaki mogłam dostać od Focusa. Dawno się tak dobrze nie bawiłam. Uśmiech towarzyszył mi od początku do końca przedstawienia. Dziękuje za Bajkę i liczę na więcej. Mam nadzieję, że zapowiedzi Wiceprezesa Kamila Kupidury się spełnią i taka forma świątecznych spotkań stanie się nową świecką tradycją. Było świetnie. Dziękuje.” Monika Liszczak-Roehr, Jr. Brand Manager, Finlandia® Vodka

 

„BAJKA Z INNEJ BAJKI to inicjatywa niewątpliwie oryginalna i odważna, świadcząca o ogromnych pokładach energii i pomysłowości tkwiących w zespole Focus Media Group. BAJKA Z INNEJ BAJKI potwierdziła to, co charakteryzuje codzienną współpracę z agencją: proaktywność, profesjonalizm, kreatywność i fantazję. BAJKA Z INNEJ BAJKI potwierdziła, że można połączyć biznesowe aspekty współpracy z wzajemną sympatią i dobrą zabawą. Wyjątkowy zespół ludzi zrealizował absolutnie wyjątkowe przedstawienie, które wywołało we mnie prawdziwy efekt WOW!”  Adriana Oleksy, Kierownik ds. Centrum Szkoleń, Play