Ruszyła rekrutacja do pierwszej edycji Letniego kursu menedżerskiego dla branży rolno-spożywczej organizowanego przez Food Brokers. Według pomysłodawców, ma on stanowić kompendium wiedzy dla managerów z sektora spożywczego – zarówno dla tych, którzy pragną poszerzyć swoje umiejętności, jak i tych, którzy dopiero budują relacje z tą branżą.
O unikalnym charakterze tego przedsięwzięcia ma stanowić jego formuła. Na kurs będą składały się praktyczne zarówno warsztaty grupowe, jak i sesje networkingowe. Dużym jego atutem będą również bloki wykładowe. Ich dobór został tak zaplanowany, aby kursanci nabyli jak najbardziej wszechstronną i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania sektora spożywczego. Dlatego też obok tematów związanych z wpływem pandemii na rynek spożywczy, pojawią się również zagadnienia związane z m.in. technologią, eksportem, strategią w firmie rodzinnej, rolą opinii pracownika-ambasadora, CSRu czy też meandry sprzedaży.
Wśród ekspertów (wykładowców) jest m.in.:
Zobacz również
César Lipka (prezes CPF Poland i szef rady nadzorczej SuperDrob), Małgorzata Bojańczyk (ekspertka od rolnictwa zrównoważonego i Zielonego Ładu), Paweł Sobków (członek wielu rad nadzorczych, z doświadczeniem menedżerskim oraz transakcyjnym), Grzegorz Rykaczewski (analityk rynku spożywczego), Krzysztof Ziemiec (dziennikarz), Randa Ombach (ekspertka od CSR, ESG i ładu korporacyjnego), Marcin Niewęgłowski (praktyk nowoczesnej komunikacji oraz marketingu).
– Stworzyliśmy ten kurs z dwóch powodów. Po pierwsze, zauważyliśmy, iż jest potrzeba na tzw. lepszą zwinność biznesową. Realia cały czas się zmieniają, a firmy nie zawsze mają czas być ze wszystkim na bieżąco. Po drugie, ten sektor jest tak zróżnicowany, że często jego aktorzy nie wiedzą o istnieniu innych. Dlatego tak ważny w przypadku tego kursu jest aspekt networkingowy – mówi Łukasz Zając, współzałożyciel Food Brokers, ekspert ds. komunikacji biznesowej, od lat pracujący dla branży spożywczej. – Dodatkowo starannie dobraliśmy prowadzących i są to zarówno rekiny biznesy, jak i wysokiej klasy eksperci, ale pracujący w cieniu. To dzięki nim sporo firm i projektów rozwinęło skrzydła. Znamy ich osobiście – dodaje Zając.
Kurs będzie składać się z 10 bloków. Za każdy z nich będzie odpowiadać dedykowany ekspert mający wieloletnie doświadczenie w „spożywce”. Dzięki takiej formule jego uczestnicy będą mieli bezpośredni dostęp oraz możliwość pracy ze specjalistami w swoich dziedzinach. Zdobywanie nowych kompetencji oraz relacji nie zakończy się jednak wraz z ukończeniem kursu. Jego uczestnicy będą mieli możliwość udziału w zamkniętej grupie wymiany wiedzy moderowanej przez Food Brokers.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Nie traktujemy tego kursu w kategoriach projektu, który kończy swój byt wraz z zakończeniem ostatniego bloku tematycznego. Chcielibyśmy, aby był on częścią większego przedsięwzięcia – platformy do wymiany rzetelnej wiedzy i doświadczeń w obszarze rolno-spożywczym. Dostajemy wiele sygnałów, że tego obecnie bardzo brakuje – wyjaśnia Marcin Niewęgłowski, współzałożyciel Food Brokers, mający 15-letnie doświadczenie w obszarze nowoczesnej komunikacji oraz marketingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dwudniowy, letni kurs Food Brokers startuje w piątek 18 czerwca w Warszawie.
Więcej informacji na jego temat znajduje się na stronie foodbrokers.pl/kurs.