Najnowsza akcja Dobrej Kalorii – marki produkującej roślinne zamienniki mięsa – promuje bezmięsne produkty na grilla (kaszanki, kiełbaski i burgery) na największych festiwalach muzycznych w Polsce. W jej ramach uczestnicy Open’er Festival i Męskiego Grania mogą spróbować produktów Dobrej Kalorii w przygotowanej specjalnie dla nich strefie chilloutu. Poza jedzeniem prosto od szefa kuchni, czeka na nich masa niespodzianek, dzięki którym będą mogli otrzymać darmowe upominki.
Value Media i GetLouder! odpowiadają za koordynację i realizację całej trasy. Akcja rozpoczęła się 24 czerwca i potrwa do 27 sierpnia.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]