fot. instagram/ford; YouTube/Ford Motor Company
Zobacz również
Ogień, skorpiony, grzechotniki czy wilki o demonicznym spojrzeniu – to zjawiska rodem z horroru, które pojawiają się w najnowszej reklamie marki Ford. Producent samochodów przekonuje, że do ucieczki przed tymi niebezpieczeństwami potrzebny jest wyjątkowo szybki pojazd – nowy Raptor R o mocy 700 KM.
W 2-minutowym filmie wyreżyserowanym przez Lauren Sik widzimy pędzącego przez upiorną pustynię pick-upa. Ujęcia „strasznie szybkiej” jazdy przeplatają się ze scenami inspirowanymi horrorami, w których pojawiają się niebezpieczne zwierzęta, krwistoczerwony księżyc oraz tajemnicze widmo.
Na ekranie pojawiają się także czerwone napisy, a w tle, oprócz odgłosów maszyny, słychać budzącą grozę muzykę.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Spot zatytułowany „Raptor R: Scary Fast” powstał we współpracy z agencją Wieden+Kennedy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Krótki horror Forda będzie emitowany w kinach, telewizji, na platformach streamingowych oraz w mediach społecznościowych marki. Ford wypuści także kolekcję gadżetów „Scary Fast”, a na okładce instrukcji obsługi samochodu pojawią się tematyczne ilustracje inspirowane horrorami.
PS
Volkswagen stworzył kampanię, która obrazuje powszechne obawy drogowe w formie plakatów z horrorów. Seria ilustracji została stworzona na wzór kadrów z filmów grozy, które opatrzone są wymownymi tytułami.