Rok 2020 FOREO zamknęło w wielkim stylu. Marka nie tylko wciąż się rozwijała, ale również mogła pochwalić się imponującą liczbą klientów – aż 20 milionów – którzy uwierzyli w urządzenia brandu i dołączyli do #FOREOFamily. Pierwszy kwartał 2021 marka może podsumować w równie spektakularny sposób. Eksperci z LookFantastic opracowali bowiem Skinfluencer Index, który poprzez algorytm wyłaniania najpopularniejsze na świecie marki produktów do pielęgnacji. FOREO Sweden znalazło się na… 3. miejscu tego raportu.
Zobacz również
Zaszczytne 3. miejsce w kategorii „Most Popular Skincare Brands” („Najpopularniejsze marki pielęgnacyjne”) marce udało się zająć dzięki oszałamiającej ilości wyszukiwań w Google – aż 6,851,000 zostawiając inne znane marki kosmetyczne daleko w tyle.
– Chociaż jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się w pierwszej trójce najpopularniejszych marek pielęgnacyjnych na świecie, nie jest to dla nas zaskoczeniem. FOREO jest znane z innowacyjności i wysokiej jakości produktów. Na świecie co 10 sekund sprzedaje się jedno urządzenie FOREO, ponieważ ludzie widzą w nich inwestycję. Najnowszy raport z FOREO na podium oficjalnie rozpoczyna „dekadę technologii kosmetycznej” i udowadnia, że przyszłość piękna to zdecydowanie innowacje i technologia – mówi Boris Trupcevic, CEO FOREO.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce