Pierwszy salon został otwarty w łódzkiej Manufakturze. Na 200 pierwszych gości czekały karty podarunkowe o wartości 50 PLN. Przez cały dzień o dobrą atmosferę dbał DJ oraz host, który zachęcał do wspólnej celebracji i udziału w konkursach, a wśród gości specjalnych pojawiła się aktorka Julia Wróblewska, oraz Instagramerki @aleksandracedro, @ashplumplum oraz @donatkay.
Dzień otwarcia poprzedziły działania promocyjne prowadzone w mediach społecznościowych, współpraca z influencerkami, kampanie reklamowe w digitalu i OOH. Otwarcie salonu Forever 21 w Łodzi jest pierwszym z trzech zaplanowanych na ten rok. Kolejne odbędą się w Poznaniu i w Warszawie.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing