Pewnie wielu z nas ma w swojej szafie stare koszulki, które są pozostałością po byłym partnerze i służą nam jako piżama. Niewątpliwie ciężko jest się pozbyć tych rzeczy, zwłaszcza jeśli jeszcze nie do końca odchorowało się swojego ex. Być może nowa inicjatywa H&M jest dobrą okazją, by ostatecznie zapomnieć o nieudanym związku?
12 lutego br. ruszyła nowa lokalna akcja H&M z okazji walentynek „Forget your Ex”, w ramach której marka zachęca do przerobienia starej koszulki po byłym partnerze na ubranko dla zwierzaka. W instruktażowym filmie H&M pokazuje, jak to zrobić.
Zobacz również
Nie dość, że zrobimy coś dla siebie, bo w końcu pozbędziemy się pozostałości po byłym partnerze, uszczęśliwimy naszego zwierzaka, to jeszcze nasze działanie będzie miało korzystny wpływ na środowisko 😉
PS
Podczas gdy większość marek planuje romantyczne akcje dla zakochanych w ramach Walentynek, brytyjskie ZOO Hemsley Conservation Centre pomyślało o tych, którzy nie mają z kim celebrować tego święta. Za niewielką opłatę mogą nazwać karalucha imieniem… swojego byłego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W niewielkiej szwedzkiej miejscowości Eskilstuna pojawiła się galeria handlowa ReTuna z produktami tylko z drugiej ręki. Pomysłodawczyni miejsca Anna Bergstrom znalazła kompromis między konsumpcjonizmem a ideą zero waste.
PS3
PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.