Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Forget your Ex – H&M na walentynki rusza z akcją przyjazną dla naszych zwierzaków

Forget your Ex – H&M na walentynki rusza z akcją przyjazną dla naszych zwierzaków
Ciągle śpicie w koszulce swojego byłego partnera? Jeżeli jeszcze nie odchorowaliście Waszego rozstania, teraz macie na to szansę – H&M rusza z akcją, w ramach której zachęca do przerobienia koszulki po swoim ex na wdzianko dla pupila.
O autorze
1 min czytania 2019-02-13

Pewnie wielu z nas ma w swojej szafie stare koszulki, które są pozostałością po byłym partnerze i służą nam jako piżama. Niewątpliwie ciężko jest się pozbyć tych rzeczy, zwłaszcza jeśli jeszcze nie do końca odchorowało się swojego ex. Być może nowa inicjatywa H&M jest dobrą okazją, by ostatecznie zapomnieć o nieudanym związku?

12 lutego br. ruszyła nowa lokalna akcja H&M z okazji walentynek „Forget your Ex”, w ramach której marka zachęca do przerobienia starej koszulki po byłym partnerze na ubranko dla zwierzaka. W instruktażowym filmie H&M pokazuje, jak to zrobić.

Nie dość, że zrobimy coś dla siebie, bo w końcu pozbędziemy się pozostałości po byłym partnerze, uszczęśliwimy naszego zwierzaka, to jeszcze nasze działanie będzie miało korzystny wpływ na środowisko 😉

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas gdy większość marek planuje romantyczne akcje dla zakochanych w ramach Walentynek, brytyjskie ZOO Hemsley Conservation Centre pomyślało o tych, którzy nie mają z kim celebrować tego święta. Za niewielką opłatę mogą nazwać karalucha imieniem… swojego byłego.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W niewielkiej szwedzkiej miejscowości Eskilstuna pojawiła się galeria handlowa ReTuna z produktami tylko z drugiej ręki. Pomysłodawczyni miejsca Anna Bergstrom znalazła kompromis między konsumpcjonizmem a ideą zero waste.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.