10 eventowych trendów na 2018 czyli jak się zmienia świat spotkań! Personalizacja i targetowanie kluczem sukcesu w skutecznej komunikacji eventu. Kobieta na evencie. Wykorzystanie marki terytorialnej w evencie komercyjnym. Planowanie i budżetowania eventu. Po co planować, skoro żaden plan nie przetrwa konfrontacji z rzeczywistością.
Kolejna edycja FBE poświęcona jest planowaniu, budżetowaniu, komunikacji i promocji eventów, a także ich targetowaniu. Pojawi się również tematyka związana z eventami marek terytorialnych. FBE 2018 to: 1.500 profesjonalistów z branży; 150 dostawców; 5 inspirujących prelekcji i ważna dyskusja ekspercka; 2 sesje networkingowe; prezentacje atrakcji i artystów; konkurs Top Event 2017.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Nowością tegorocznej edycji jest konkurs Hashtag FBE 2018, który trwa do 31 grudnia 2017. Aby wziąć w nim udział należy po pierwsze zarejestrować swój udział w Kongresie. Następnie wydrukować kartę konkursową zamieszczoną na stronie: http://forumbranzyeventowej.pl/konkurs/. Wpisać na niej proponowany hashtag, a następnie sfotografować wypełnioną kartę samą lub wraz z selfie, a zdjęcie zamieścić na profilu Forum na facebook’u i zachęcić znajomych do głosowania na zamieszczone zgłoszenie.
Główną nagrodą w konkursie jest konsola gier video. Do wygrania także dwa noclegi ze śniadaniem dla dwóch osób w Double Tree by Hilton Kraków Hotel&Convention Center; Nocleg ze śniadaniem dla dwóch osób w Hotelu Copernicus Toruń oraz lot paralotnią.
Więcej na stronie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing