Konferencja Forum IAB od lat wyznacza standardy najlepszych praktyk e-marketingu i jest obowiązkowym punktem na marketingowej mapie wydarzeń. Tegoroczna edycja odbywać się będzie pod hasłem: 25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość. Dlaczego?
– Ta edycja Forum IAB jest dla nas jako organizacji wyjątkowa, tak jak wyjątkowy jest dla nas ten rok. 25- lecie IAB Polska to okazja nie tylko do świętowania, ważnych podsumowań, ale i wnikliwego spojrzenia na przyszłość branży digitalowej. To również doskonały czas do zadania sobie pytań o to, jak przekuć nasze wieloletnie doświadczenie w skuteczne działania w nowej, zmieniającej się wciąż rzeczywistości cyfrowej. To wydarzenie będzie również idealną przestrzenią do wymiany doświadczeń twórców polskiego świata cyfrowego z topowej klasy ekspertami. Na scenie pojawią się m.in. przedstawiciele takich marek jak: Allegro, Samsung, mBank, PepsiCo, Żabka, TVN, Google, Publicis Worldwide, Nielsen czy Wolt Polska – zapowiada Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.
Zobacz również
Zatem, jaka przyszłość czeka branżę? Czy nadchodzące zmiany przyniosą rewolucję czy może ewolucję w stronę kreowania coraz bardziej przyjaznego człowiekowi środowiska cyfrowego?
– Zagadnienie, które z pewnością nurtuje wszystkich ekspertów branży, to nowe technologie, coraz bardziej wpływające na codzienność, zarówno branży, reklamodawców jak i użytkowników internetu. Jak wykorzystamy AI i oparte na niej rozwiązania? Jaka będzie rola branży interaktywnej i dostawców technologii w zachowaniu ludzkiego pierwiastka w tworzeniu treści. Jak nie dopuścić do marginalizowania człowieka w tym procesie? Ekspansywne zmiany technologiczne i stojący w ich centrum człowiek będą z pewnością ważnymi tematami wystąpień tegorocznego Forum IAB – mówi Robert Wielgo, CMO IAB Polska.
Poznaj keynote speakers na Forum IAB 2024
Flagowa konferencja IAB Polska jak co roku przyciąga wybitne osobowości świata digital marketingu, nauki i biznesu. Podczas tej edycji na scenie pojawi się m.in.: Karol Wójcicki, dziennikarz naukowy, popularyzator astronomii i pasjonat nocnego nieba, który poprowadzi prelekcję pt. „Starlink. Kosmiczna rewolucja czy megaproblem?” i przeanalizuje działanie systemu satelitarnego firmy SpaceX.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Z kolei Bianca Best, executive coach, autorka wielu książek oraz znawczyni i liderka biznesu, twórczyni programu ESCAPE, mająca doświadczenie w prowadzeniu wielu warsztatów, webinarów oraz pracy z prezesami największych marek, opowie o ludzkim i digitalowym aspekcie „Age of Performance”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Natomiast temat cyberbezpieczeństwa przybliży uczestnikom prof. Marco Gercke, globalny ekspert ds. cyberbezpieczeństwa, doradzający międzynarodowym korporacjom, organizacjom oraz instytucjom rządowym, dyrektor think tanku Cybercrime Research Institute – organizacji prowadzącej badania i konsultacje w zakresie prawnych aspektów cyberprzestępczości.
Najlepsi eksperci z branży na jednej scenie
W trakcie intensywnych dwóch dni konferencji podczas blisko 80 wystąpień poruszone zostaną liczne i ważne tematy zarówno z perspektywy biznesowej, jak i społecznej. Przykładowo, o tym, dlaczego doszło do Pandora Gate i o „Karcie praw dziecka w biznesie” opowie Magdalena Bigaj z Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa.
Nad pokoleniowym aspektem digital marketingu pochyli się Ewa Doligalska, Senior Total Connections Planning and Media Manager z PepsiCo, w wystąpieniu „O śmiałości i trójkątach. Czy kradnąc serca Zetek, można zawładnąć też starszyzną?”. Do młodzieżowego świata wartości odwoła się też Agnieszka Gajzler z Wirtualnej Polski, pytając „Gdzie jest Twój RIZZ?”
Jak branża digitalowa może zrobić coś realnie dobrego dla innych – nad tym zastanowi się Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego TVN w prelekcji „Kapibara w polskiej szkole”.
Nie zabraknie również tematów związanych z najnowszymi trendami panującymi w e-commerce podczas wystąpienia Radka Wierzbińskiego z Allegro, a Adam Kręgielewski, Head of Strategy & Social Media z Labcon, opowie o short social video – „lingua franca” digitalu, czyli o tym, jak i dlaczego ten nowy format stał się uniwersalnym językiem w internecie.
– Przyszłość digitalu rysuje się bardzo pozytywnie, jednak, jak słusznie sugeruje hasło tegorocznej konferencji, jako branża jesteśmy już na tyle dojrzali, aby oprócz blasków, dostrzec też cienie. Wdrażane we wszystkich krajach regulacje zmniejszające przewagę digitalowych gigantów nad resztą świata są najlepszym dowodem na dojrzałość środowiska, które systematycznie pracuje też nad rozwiązaniami chroniącymi użytkowników przed pułapkami świata cyfrowego. Być może te rozwiązania nie zawsze przychodzą na czas i pewnie wymagają wciąż udoskonaleń, ale nie można zaprzeczyć, że cały czas się uczymy. Nie tylko tego, jak zwiększać efektywność działań marketingowych, ale również tego, jak robić to w sposób etyczny i zrównoważony. Myślę, że będzie to mocno wybrzmiewać na Forum IAB 2024 – podsumowuje Lucyna Koba, Market Leader Poland w Nielsen, Przewodnicząca Rady Programowej Forum IAB.
Na scenie wystąpią również przedstawiciele m.in. takich firm, instytucji, domów mediowych, wydawców i agencji digitalowych jak: Adform, Gazeta.pl, Gemius SA, GoldenSubmarine, Google Ireland, GrupaM, Havas Media, Kantar, Polskie Badania Internetu, Mediahub, Mindshare, OMD Group, Performics, Publicis, Saatchi & Saatchi, They.pl, Wavemaker i wiele innych.
Zdobądź bilety na najważniejsze branżowe wydarzenie roku
Rejestracja na wydarzenie jest już otwarta. Zdobądź bilety na dwa intensywne dni konferencji z blisko 80 prezentacjami, networkingiem z ponad 1000 przedstawicieli polskiej branży interaktywnej. Otrzymasz również dostęp do aplikacji i materiałów pokonferencyjnych, a także poczęstunek i codzienny lunch oraz wstęp na afterparty wydarzenia.
Forum IAB 2024 odbędzie się 22 i 23 maja w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Pierwsze tematy wystąpień i bilety dostępne na https://forumiab.pl/
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatu otrzymają 40 punktów za udział w konferencji plus dodatkowe 10 punktów za udział w warsztacie tylko dla posiadaczy certyfikatu.
Sponsorami głównymi wydarzenia są: TVN MEDIA, Tik Tok, Grupa Blix, Orange, Taboola.
Sponsorami wspierającymi są: Mindshare, Hybrid.ai, Onet, Proxi.cloud.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęła redakcja: Nowy Marketing
Patronat honorowy: Przedsiebiorcy.pl