…instytucjach kultury z terenu województwa, środowiskach opiniotwórczych oraz innych instytucjach publicznych województwa łódzkiego tj. służbach mundurowych, parkach krajobrazowych i organizacjach pozarządowych, którzy przyczyniają się bezpośrednio do budowania przewagi konkurencyjnej marki regionalnej „Łódzkie promuje”.
Forum jest narzędziem efektywnego i profesjonalnego zarządzania marką regionalną. Pokazuje ono markę „Łódzkie Promuje” jako połączenie spójnych i dynamicznie prowadzonych działań, których celem jest jak najlepsze zaspokojenie bieżących potrzeb odbiorców. Forum jest swoistą platformą dialogu i dyskusji pomiędzy specjalistami z obszaru marketingu terytorialnego w obszarze metod budowania marki „Łódzkie Promuje”, a także miejscem umożliwiającym wymianę doświadczeń, dotyczących bieżących trendów rynkowych oraz oczekiwań społecznych i biznesowych konsumentów marki „Łódzkie Promuje”. W czasie dwóch dni Forum – w obecności przedstawicieli działów promocji jednostek samorządu terytorialnego, instytucji publicznych, decydentów oraz uznanych ekspertów z branży marketingu terytorialnego, omawiane będą dobre praktyki oraz tematy związane z procesem budowania marek lokalnych oraz marki regionalnej „Łódzkie Promuje”. Tegoroczna edycja skupi się w głównej mierze na aspektach mediowych, tematyce promocji poprzez sport, content marketingu, digital marketingu itp.
Zobacz również
Forum ma przyczynić się do wielotorowego i kompleksowego rozwoju marki „Łódzkie Promuje” oraz do aktywizacji działań promocyjnych realizowanych w regionie.
Cele wydarzenia:
a) budowanie poczucia tożsamości lokalnej oraz umacnianie w świadomości uczestników Forum założeń strategicznych dla marki „Łódzkie Promuje”, ze szczególnym uwzględnieniem zrozumienia idei „myślenia projektowego”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
b) wzajemne poznanie i promowanie osiągnięć poszczególnych gmin, miast i powiatów województwa łódzkiego, ich dziedzictwa kulturowego, historycznego i przyrodniczego, walorów i atrakcji turystycznych oraz dorobku społecznego i ekonomicznego, w kontekście budowania wizerunku marki regionalnej,
Słuchaj podcastu NowyMarketing
c) rozwój współpracy regionalnej, aktywizacja i inicjowanie wspólnych działań promocyjnych podejmowanych przez poszczególne jednostki samorządowe oraz pozostałych uczestników wydarzenia, zarówno w kontekście marki „Łódzkie Promuje” jaki i marek lokalnych,
d) efektywne i profesjonalne zarządzanie markami lokalnymi i marką regionalną poprzez tworzenie szerokiej płaszczyzny integracji społeczności lokalnej oraz podejmowanie wspólnych działań na rzecz kreowania pozytywnego wizerunku Łódzkiego i jak najlepszego zaspokajania bieżących potrzeb odbiorców,
e) wsparcie i aktywizacja samorządów lokalnych w podejmowaniu kreatywnych oraz innowacyjnych działań promocyjnych,
Patroni medialni:
- Gazeta Wyborcza
- Dziennik Łódzki
- Radio Łódź
- TV Toya
- Marketing przy kawie
- NowyMarketing
- Portalmedialny.pl
Data: 4-5 grudnia 2017 r.
Miejsce: Hotel Wodnik, Słok k/Bełchatowa
Strona www