Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego podejmując się corocznie organizacji Forum, kieruje je przede wszystkim do przedstawicieli samorządów lokalnych regionu łódzkiego, którzy zajmują się promocją swoich marek lokalnych. Wśród uczestników Forum znajdują się także specjaliści z obszaru marketingu terytorialnego, pracujący w wybranych instytucjach kultury z terenu województwa, środowiskach opiniotwórczych oraz innych instytucjach publicznych województwa łódzkiego tj. służbach mundurowych, parkach krajobrazowych i organizacjach pozarządowych, którzy przyczyniają się bezpośrednio do budowania przewagi konkurencyjnej marki regionalnej „Łódzkie promuje”. Forum jest narzędziem efektywnego i profesjonalnego zarządzania marką regionalną. Pokazuje ono markę „Łódzkie Promuje” jako połączenie spójnych i dynamicznie prowadzonych działań, których celem jest jak najlepsze zaspokojenie bieżących potrzeb odbiorców. Forum jest swoistą platformą dialogu i dyskusji pomiędzy specjalistami z obszaru marketingu terytorialnego w obszarze metod budowania marki „Łódzkie Promuje”, a także miejscem umożliwiającym wymianę doświadczeń, dotyczących bieżących trendów rynkowych oraz oczekiwań społecznych i biznesowych konsumentów marki „Łódzkie Promuje”. W czasie dwóch dni Forum – w obecności przedstawicieli działów promocji jednostek samorządu terytorialnego, instytucji publicznych, decydentów oraz uznanych ekspertów z branży marketingu terytorialnego, omawiane będą dobre praktyki oraz tematy związane z procesem budowania marek lokalnych oraz marki regionalnej „Łódzkie Promuje”.
Tegoroczna edycja skupi się w głównej mierze na aspektach budowania wizerunku osoby publicznej, wizerunku miejsca oraz wizerunku instytucji publicznej.
Zobacz również
Więcej informacji na www.promocja.lodzkie.pl. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc oraz profil wydarzenia, Forum Promocji jest imprezą zamkniętą, w której pierwszeństwo udziału mają samorządowcy z regionu łódzkiego.