…SPORTBIZ EXPO – to tylko niektóre atrakcje, które czekają na uczestników największego wydarzenia w Europie Środkowo-Wschodniej, integrującego świat sportu i biznesu.
Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ to nowa propozycja dla przedstawicieli organizacji sportowych, sponsorów sportu, marketingowców, jednostek samorządowych oraz dla wszystkich osób i organizacji, które wspierają rozwój i profesjonalizację sportu.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Podczas trwającego dwa dni wydarzenia odbędą się prelekcje gości specjalnych z zagranicy, którzy na przykładach takich marek jak Premier League czy Eleven Sports Network zaprezentują globalne trendy w marketingu sportowym. Na uczestników Forum SPORTBIZ czekać będą również praktyczne warsztaty w 5 blokach tematycznych, między innymi o PR i marketingu w sporcie, sponsoringu sportowym, zarządzaniu sportem w miastach i regionach, czy trendach na rynku sportowym w Polsce. Wśród uczestników Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ znajdują się przedstawiciele największych marek sportowych w kraju – począwszy od organizacji sportowych, takich jak PZPN, PGNiG Superliga czy Lech Poznań, na sponsorach sportu kończąc, w tym również spółki Skarbu Państwa. W Forum SPORTBIZ udział wezmą także gwiazdy sportu – między innymi Karol Kłos czy Andrzej Wrona.
Pierwszego dnia Forum odbędzie się finał II edycji Sports StartUp Project, jedynego w Polsce konkursu dla innowacyjnych projektów w sporcie. Wieczorem, w Biznes Klubie PGE Narodowego podczas XIII Gala Sportu i Biznesu wręczone zostaną prestiżowe Nagrody Biznesu Sportowego.
Zwieńczeniem Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ będzie TweetUp z najpopularniejszymi dziennikarzami sportowymi, a wśród nich: Tomasz Włodarczyk (Przegląd Sportowy), Michał Pol (Przegląd Sportowy), Tomasz Smokowski (nc+), Dariusz Szpakowski (TVP), Paweł Wilkowicz (sport.pl).
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Towarzyszące wydarzeniu targi SPORTBIZ EXPO stanowić będą doskonałą okazją do zaprezentowania swojej oferty całemu środowisku sportowemu oraz przedstawicielom świata biznesu. SPORTBIZ EXPO umożliwi uczestnikom dotarcie do kluczowych sponsorów sportu i organizacji sportowych, budowanie relacji oraz nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych. Drugi dzień SPORTBIZ EXPO będzie otwarty dla zwiedzających, na których czekać będzie szereg atrakcji, przygotowany między innymi przez Fundację Runmageddon, która jest Partnerem Merytorycznym wydarzenia, a także sekcję e-sportową Legii Warszawa czy agencję Fantasy EXPO, jednego z największych graczy na rynku e-gamingowym w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patronat Honorowy nad wydarzeniem objął Minister Sportu i Turystyki, Witold Bańka.