…jednostki samorządowe, oraz wielu innych.
Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ to kluczowe spotkanie w branży marketingu sportowego w Polsce, którego celem jest profesjonalizacja sportu oraz budowanie relacji ze światem biznesu. Oprócz części szkoleniowo-konferencyjnej, Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ to również targi SPORTBIZ EXPO, Gala Sportu i Biznesu, sesje networking, oraz jedyny w Polsce konkurs dla projektów startupowych w sporcie.
Zobacz również
Podczas Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w 16 prelekcjach prowadzonych przez światowej klasy prelegentów z zakresu marketingu sportowego, które odbędą się w ramach czterech bloków tematycznych:
- PR i marketing w sporcie,
- nowoczesny sponsoring,
- zarządzanie sportem w miastach i regionach,
- nowe trendy na rynku sportowym.
W ramach wydarzenia odbędą się branżowe targi SPORTBIZ EXPO, podczas których wystawcy będą mogli zaprezentować swoją ofertę przed całą branżą sportową. SPORTBIZ EXPO to targi o charakterze biznesowym, dzięki czemu uczestnicy mogą nawiązać nowe kontakty biznesowe, które pozwolą na nawiązanie nowych współpracy.
Na zakończenie Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ obędzie się XIV Gala Sportu i Biznesu, uroczysty bankiet, podczas którego wręczone zostaną Nagrody Biznesu Sportowego, najbardziej prestiżowe wyróżnienia w branży marketingu sportowego w Polsce. Nagrody honorują osoby i organizacje o szczególnym wpływie na rozwój i profesjonalizację sportu w Polsce. Gala Sportu i Biznesu to również doskonała okazja aby spotkać się z najważniejszymi osobami w polskim sporcie i biznesie. Uczestnicy Gali Sportu i Biznesu poznają również zwycięzców III edycji Sports Startup Project, czyli jedynego konkursy Startup dla branży sportowej.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w Forum SPORTBIZ 2018 podczas, którego można zdobyć ogromną wiedzę praktyczną, a także pozyskać nowe kontakty biznesowe w środowisku sportu i biznesu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing