Foszer Sawicki odpowiedzialne było za koncepcję i scenariusz video, a także produkcję materiału.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatu. Współpraca z fundacją układała się świetnie – mieliśmy dużo swobody w czasie procesu tworzenia koncepcji i scenariusza. – mówi Maciej Sawicki, Creative producer.
Zobacz również
Zespół produkcyjny zaangażował do tego projektu reżysera Filipa Syczyńskiego, który reżyserował reklamy dla takich marek jak UBER, Castrol czy VirginMobile, oraz Filipa Załuskę – doświadczonego operatora, który pracował przy projektach dla Huawei, Tymbarku, czy OLX.
Chcieliśmy pokazać naszych seniorów – podopiecznych fundacji – z nieco innej perspektywy. Nasz zespół kreatywny chciał poprzez ten spot zmienić postrzeganie osób starszych i starości. Dzięki świetnej pracy całej ekipy efekt końcowy jest tym co chcieliśmy osiągnąć: przewrotnym spotem z fajnym, pozytywnym przekazem. – dodaje Bartłomiej Foszer, Managing director Foszer Sawicki.
To pierwszy wspólny projekt domu produkcyjnego i Fundacji „Pod Dębem”.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Musieliśmy przygotować coś, co wybije się ponad inne spoty o tematyce 1%. Należy też zauważyć, że mówimy tutaj o temacie dość specyficznym, pokazywanym w mediach w sposób stereotypowy. Chcieliśmy – poza zachęceniem do przekazania 1% na rzecz fundacji – także walczyć z wizerunkiem osób starszych w mediach. – mówi Erin Dąbska, prezes fundacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spot można obejrzeć w internecie, a także w czasie bloków reklamowych emitowanych w TV