TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Fotobudka Winterfresh® ułatwia zbliżenia

Winterfresh® uruchomił konkurs na najlepsze zdjęcia wykonane w specjalnych FOTO-budkach Winterfresh®. FOTO-budka odwiedzi centra handlowe w Krakowie, Łodzi i Warszawie.
O autorze
0 min czytania 2013-06-06

Każdy, kto odwiedzi FOTO-budkę Winterfresh®, może zgłosić swoją fotografię zrobioną w FOTO-budce Winterfresh® do konkursu na najlepsze zdjęcie, za pośrednictwem specjalnej aplikacji na Facebooku.

Aplikacja dostępna jest na fanpage’u Winterfresh. Autor najciekawszego zdjęcia z każdego miasta otrzyma 1000 złotych. Dodatkowo każdy odwiedzający FOTO-budkę otrzyma gumy Winterfresh® i vouchery na zakupy w sklepie internetowym Wrigley www.jedz-pij-zuj.pl.

FOTO-budka Winterfresh® odwiedzi jeszcze 3 miasta:

  • Multikino w Krakowie (8-14 czerwca 2013 r.)
  • Galerię Łódzką w Łodzi (22-28 czerwca 2013 r.)
  • Multikino w Złotych Tarasach w Warszawie (6-12 lipca 2013 r.).

Za koncepcję akcji i zakup mediów odpowiada MediaCom. Kreację i działania social media koordynuje MediaCom Create. Wykonanie i obsługa FOTO-budki jest po stronie agencji OOH Media Polska. FOTO-budka odwiedziła już Poznań i Wrocław.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj