Obrazy znajdujące się w obszernej kolekcji banku Fotolia, przypięte na tablicy w serwisie Pinterest, będą teraz łatwo rozpoznawalne i opatrzone wszelkimi informacjami oraz logo Fotolia.
Ułatwiające identyfikacje informacje uwzględniają m.in. znak wodny Fotolia na każdym obrazie. Dodatkowo, jeżeli ktoś kliknie na odnośnik Fotolii, automatycznie wyświetlą mu się trzy linki: do samego zdjęcia na serwisie Fotolia, do portfolio artysty oraz do strony głównej Fotolii. Te dodatkowe funkcje w znaczący sposób ułatwiają użytkownikom serwisu Pinterest przejście do strony banku zdjęć Fotolia, pobranie wybranych obrazów i wykorzystanie ich jako źródła royalty-free do wszelkich prac kreatywnych.
Zobacz również
– Tysiące obrazów od naszych fotografów i grafików można już znaleźć w serwisie Pinterest – tłumaczy Soeren von Varchmin, zastępca prezesa ds. rozwoju biznesu Fotolia. – Ta nowa funkcja pozwala zwiększyć rozpoznawalność naszych dostawców i umożliwia im korzystanie z jednego z najpopularniejszych serwisów internetowych, jako atrakcyjnej platformy do promocji ich prac.
– Codziennie miliony osób odkrywają na Pinterest nowe interesujące i inspirujące obrazy. Poprzez dołączenie do naszego programu przypinania obrazów, Fotolia zagwarantowała użytkownikom serwisu Pinterest dostęp do najbardziej aktualnych i pełnych informacji na temat plików z banku zdjęć. Integracja serwisów pomaga również fotografom stockowym w nawiązaniu kontaktu z nowymi potencjalnymi klientami – powiedział Kent Brewster, inżynier oprogramowania kierujący programem atrybucji w Pinterest.
– Fotografowie i graficy dostarczający swoje prace do Fotolii z pewnością skorzystają z tej nowej funkcji dostępnej w serwisie Pinterest – powiedział Arne Trautmann. Niemiecki prawnik specjalizujący się w prawie internetowym i prasowym jest jednym z najbardziej uznanych fotografów stockowych (pseudonim Kzenon), z ponad 100 tys. zdjęć sprzedanych w serwisie Fotolia. – Pinterest jest bardzo stylowy i pełen wizualnych atrakcji, więc używam go już od jakiegoś czasu, szukając inspiracji. Teraz, gdy źródło każdego opublikowanego zdjęcia Fotolii jest przypisywane automatycznie, nasze prace mogą być łatwo śledzone, dzięki czemu mamy szansę przyciągnąć uwagę nowych osób do naszego portfolio – dodał Arne Trautmann. Portfolio Arne Trautmanna w serwisie Fotolia oraz w serwisie Pinterest można znaleźć pod poniższymi odnośnikami: fotolia.com/p/200443522 oraz pinterest.com/kzenon
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing