Fred Chesher dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej Huuuge

Huuuge powołał Freda Cheshera na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej. Chesher będzie odpowiedzialny za rozwijanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy, budowanie wizerunku Huuuge i dbanie o globalną obecność marki we wszystkich kanałach komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2022-08-03

Po 5 latach pracy dla Nando, kultowej południowoafrykańskiej marki restauracyjnej, jako lider PR w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Fred wraca do świata gamingu razem z Huuuge.

Bardzo się cieszę, że dołączam do Huuuge w tak ekscytującym momencie w historii firmy. Po wejściu na giełdę w zeszłym roku, wypuszczeniu nowych gier – w tym Traffic Puzzle i Rogue Land oraz rozpoczęciu prac nad nowymi tytułami opartymi na blockchain, nadszedł teraz idealny moment, aby wdrożyć nową globalną komunikację i jeszcze bardziej zadbać o dalszy rozwój marki –  powiedział Fred Chesher.

Pracując z nowo otwartego biura Huuuge w Londynie, Fred będzie podlegać dyrektorowi handlowemu, Jonowi Bellamy’emu, który tak skomentował nominację na nowe stanowisko:

Jesteśmy bardzo podekscytowani, że Fred dołącza do nas w tak wyjątkowym okresie dla Huuuge. Wnosi on do firmy bogate doświadczenie komunikacyjne, wiedzę branżową i pasję do gier, które będą pomocne we wznoszeniu Huuuge na nowy, wyższy poziom rozwoju. Nie mogę się już doczekać naszej współpracy przy wszystkich przyszłych projektach i premierach gier.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fred ma ponad 15-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu. Pracował w Londynie oraz w Sydney, w Australii. Większość swojej kariery spędził w branży gier, gdzie współpracował z największymi deweloperami i wydawcami na świecie, w tym: Activision, Nintendo, PlayStation, Sega, EA, Rovio i Disney. Chesher wcześniej pracował nad wieloma tytułami AAA, takimi jak: Mario, FIFA, Call of Duty i Angry Birds, a także pomagał przy premierach urządzeń przeznaczonych na Nintendo i PlayStation.

Słuchaj podcastu NowyMarketing