Po 5 latach pracy dla Nando, kultowej południowoafrykańskiej marki restauracyjnej, jako lider PR w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Fred wraca do świata gamingu razem z Huuuge.
Bardzo się cieszę, że dołączam do Huuuge w tak ekscytującym momencie w historii firmy. Po wejściu na giełdę w zeszłym roku, wypuszczeniu nowych gier – w tym Traffic Puzzle i Rogue Land oraz rozpoczęciu prac nad nowymi tytułami opartymi na blockchain, nadszedł teraz idealny moment, aby wdrożyć nową globalną komunikację i jeszcze bardziej zadbać o dalszy rozwój marki – powiedział Fred Chesher.
Zobacz również
Pracując z nowo otwartego biura Huuuge w Londynie, Fred będzie podlegać dyrektorowi handlowemu, Jonowi Bellamy’emu, który tak skomentował nominację na nowe stanowisko:
Jesteśmy bardzo podekscytowani, że Fred dołącza do nas w tak wyjątkowym okresie dla Huuuge. Wnosi on do firmy bogate doświadczenie komunikacyjne, wiedzę branżową i pasję do gier, które będą pomocne we wznoszeniu Huuuge na nowy, wyższy poziom rozwoju. Nie mogę się już doczekać naszej współpracy przy wszystkich przyszłych projektach i premierach gier.
Fred ma ponad 15-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu. Pracował w Londynie oraz w Sydney, w Australii. Większość swojej kariery spędził w branży gier, gdzie współpracował z największymi deweloperami i wydawcami na świecie, w tym: Activision, Nintendo, PlayStation, Sega, EA, Rovio i Disney. Chesher wcześniej pracował nad wieloma tytułami AAA, takimi jak: Mario, FIFA, Call of Duty i Angry Birds, a także pomagał przy premierach urządzeń przeznaczonych na Nintendo i PlayStation.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing