Freekwencja Festiwal: Dawid Podsiadło, Sokół i Artur Rojek zagrają koncerty w mieście z najwyższą frekwencją w wyborach

Freekwencja Festiwal: Dawid Podsiadło, Sokół i Artur Rojek zagrają koncerty w mieście z najwyższą frekwencją w wyborach
Tuż przed tegorocznymi wyborami prezydenckimi znani polscy artyści zainicjowali akcję, w ramach której zachęcali Polaków do oddania swojego głosu. To miasto, które uzyska najwyższą frekwencję w wyborczą, otrzyma darmowy festiwal muzyczny – Freekwencja Festiwal.
O autorze
1 min czytania 2020-06-29

Kilka dni przed tegorocznymi wyborami prezydenckimi, które odbyły się 28 czerwca br., znani polscy artyści, tacy jak m.in. Dawid Podsiadło czy Artur Rojek, ogłosili nietypowy challenge miast, mający na celu zachęcenie społeczeństwa do wzięcia udziału w wyborach. W ramach zachęty, to miasto, które uzyska najwyższą frekwencję w obu turach głosowania na prezydenta, otrzyma całkowicie darmowy festiwal.

– Deklarujemy, że na zaproszenie miasta, które podejmie nasz challenge, w którym frekwencja wyborcza obliczona średnio dla obu tur wyborów będzie najwyższa, stawimy się by zagrać na darmowym festiwalu. Wszyscy artyści uczestniczący w akcji zrzekają się swojego honorarium – czytamy na facebookowej stronie wydarzenia

Na tę chwilę wiadomo, że na festiwalu zagrają m.in. Artur Rojek, Clock Machine, Daria Zawiałow, Dawid Podsiadło, Krzysztof Zalewski, Miuosh, Mrozu, Organek, Pezet, Ralph Kaminski, Sokół i Żabson. Lista jest jednak cały czas otwarta i twórcy akcji zachęcają innych wykonawców do dołączenia.

Na razie nie wiadomo jednak, kiedy taki festiwal miałby się odbyć z uwagi na obostrzenia dotyczące pandemii koronawirusa. „Ciągle czekamy na zmianę przepisów pozwalających na organizację tego typu wydarzeń, więc na ten moment nie jesteśmy w stanie jednoznacznie podać terminu. Wierzymy, że po wyłonieniu zwycięskiego miasta wspólnie sprawnie ustalimy szczegóły i ogłosimy datę festiwalu”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

„Idę głosować, bo chciałbym żyć w tolerancyjnym kraju” – mówi Dawid Podsiadło w spocie, który kilka dni temu zrobił furorę w internecie. W ramach akcji #milionypowodów popularny piosenkarz, a także wiele innych znanych osobistości, zachęcał społeczeństwo do wzięcia udziału w zbliżających się wyborach prezydenckich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ilu z 4,5 miliona widzów Blowka na YouTubie nie głosuje, uważając że ich głos niewiele znaczy? A ile spośród 1,4 miliona obserwujących Maffashion na Instagramie? Gdyby ich zebrać, to 6 mln! Dlatego znane osobistości skrzyknęły się, by przekonać swoich fanów do uczestnictwa w wyborach.