O odświeżenie aranżacji zadbał Andrzej Smolik.
-Inspiracją do przygotowania kampanii marketingowej była dla nas świeżość – zarówno ta produktowa (racjonalna), jak i świeżość pomysłów w warstwie emocjonalnej – świeże spojrzenie na codzienne życie, którego nieodłącznym elementem są zakupy produktów spożywczych. Polacy zobaczą spoty reklamowe, pokazujące przygotowanie prostych i nieskomplikowanych, ale smacznych i świeżych potraw. Warto podkreślić, iż ważnym elementem komunikacji marki jest muzyka. Piosenkę do spotów zaśpiewali jedni z najbardziej znanych, ale wciąż poszukujących nowych brzmień artyści: Kayah i Andrzej Piaseczny. Komunikacja wspierana będzie także poprzez działania w radio, internecie, social media oraz public relations – mówi Przemysław Kijewski, Dyrektor Strategii i Marketingu w firmie Żabka Polska.
Zobacz również
Bazarek z kuszącymi owocami i warzywami, pieczywo prosto z pieca, stoisko ze świeżym mięsem oraz regionalne specjały od lokalnych dostawców to najważniejsze zalety sieci sklepów Freshmarket. Startująca 3 września br. kampania reklamowa ma na celu zaprezentowanie sklepów w ich nowej odsłonie. W ramach kampanii zaplanowano: reklamy prasowe, outdoor oraz spoty telewizyjne. W reklamie TV usłyszymy wielki przebój Arethy Franklin „I say a little prayer”, nagrany specjalnie w tym celu przez Kayah i Andrzeja Piasecznego. Nowe oblicze zyska także strona internetowa marki. O codziennych inspiracjach nie tylko w gotowaniu, ale w życiu, sztuce i muzyce fani marki będą mogli porozmawiać na nowo powstałym fan page’u na Facebooku.
Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa Grey, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia. Nową stronę internetową przygotowała agencja MediaMint. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Q&ACommunications.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing