Akcja potrwa do 28 lutego i będzie skupiona wokół sloganów charakterystycznych dla danego regionu.
Zgodnie z dotychczasową komunikacją, na jaką stawia producent piwa Grupa Żywiec S.A., kreacja oparta została w głównej mierze na krótkim, przyciągającym uwagę tekście. Jego największą zaletą są proste i zabawne połączenia słów m.in. w Poznaniu – „Poznań Żywca w Żabce”, Bytomiu – „Najlepsza okazja BYTOMieć”, Częstochowie – „Często chowa się do lodówki”, Katowicach – „Spodek cen” i Chorzowie – „Żywiec w Żabce, kumasz?”.
Zobacz również
Wspólny projekt z marką Żywiec to efekt wzajemnej współpracy i rozmów na temat efektywnych działań prokonsumenckich. Dzięki silnej kooperacji oraz dedykowanemu podejściu do naszych sieci, możemy nie tylko zapewnić Klientom wysokiej jakości produkt, ale również wspólnie z producentem zintensyfikować działania mające na celu pozyskanie nowych, ceniących lokalność, Klientów – komentuje Edward Plikus, Dyrektor Kategorii Alkohole w spółce Żabka Polska.
Kreatywne, nawiązujące do piwa hasła znajdą się na ponad 500 nośnikach w wybranych miastach Polski. Kampania będzie wspierana billboardami znajdującymi się w pobliżu sklepów Żabka i Freshmarket i plakatach przy drzwiach wejściowych lokali, biorących udział w akcji. Specjalnie na potrzeby komunikacji stworzony został także landing page, na którym dostępne będą kreacje i regulamin akcji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]