W ramach kampanii „Mówimy jak jest” marka prezentuje spoty reklamowe, które podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz fakt, że produkty rybne marki powstają z fileta z mintaja, mrożonego na morzu, z certyfikatem MSC.
Po dłuższej przerwie konsumenci będą mogli zobaczyć najlepiej sprzedające się dania gotowe FRoSTY: Mexican chicken (Kurczak z ryżem po meksykańsku), Paella (Danie kuchni hiszpańskiej), Nasi Goreng (Kurczak z ryżem po indonezyjsku) oraz Noodles & chicken (Kluseczki po szwajcarsku).
Zobacz również
Jednocześnie kontynuowana będzie kampania produktów rybnych. W spotach zaprezentowane zostaną: Złote paluszki rybne, Mintaj w cieście, Złoty mintaj, Steki rybne i Burgery rybne. Pojawią się one także w internetowych wersjach spotów.
Kampania reklamowa w TV rozpoczęła się 12 stycznia i potrwa do początku kwietnia. Spoty emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych (TVN, TVP i Polsat). Równolegle prowadzona będzie kampania na YouTube, Facebooku oraz na platformach VOD (ipla.tv, onet.pl i player.pl).
Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg, a ich adaptacją i produkcją w Polsce zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing