FRoSTA startuje z kolejną kampanią

Rok 2018 FRoSTA rozpoczyna szeregiem aktywności marketingowych. Poza kolejną odsłoną kampanii reklamowej w telewizji i internecie, marka podkreśli swoją obecność w kanałach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2018-01-17

W ramach kampanii „Mówimy jak jest” marka prezentuje spoty reklamowe, które podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz fakt, że produkty rybne marki powstają z fileta z mintaja, mrożonego na morzu, z certyfikatem MSC.

Po dłuższej przerwie konsumenci będą mogli zobaczyć najlepiej sprzedające się dania gotowe FRoSTY: Mexican chicken (Kurczak z ryżem po meksykańsku), Paella (Danie kuchni hiszpańskiej), Nasi Goreng (Kurczak z ryżem po indonezyjsku) oraz Noodles & chicken (Kluseczki po szwajcarsku).

Jednocześnie kontynuowana będzie kampania produktów rybnych. W spotach zaprezentowane zostaną: Złote paluszki rybne, Mintaj w cieście, Złoty mintaj, Steki rybne i Burgery rybne. Pojawią się one także w internetowych wersjach spotów.

Kampania reklamowa w TV rozpoczęła się 12 stycznia i potrwa do początku kwietnia. Spoty emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych (TVN, TVP i Polsat). Równolegle prowadzona będzie kampania na YouTube, Facebooku oraz na platformach VOD (ipla.tv, onet.pl i player.pl).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg, a ich adaptacją i produkcją w Polsce zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm.

Słuchaj podcastu NowyMarketing