FRUGO wyszło… na miasto – Owoc Kultury w stołecznych i krakowskich miejscówkach

W Krakowie i Warszawie „Owoc Kultury” FRUGO pojawił się w zupełnie nowej odsłonie. W istotnych dla obu miast zagłębiach miejskiego życia powstały murale odwzorowujące layouty reklamy outdoorowej.
O autorze
1 min czytania 2013-06-13

Zadziorne i dwuznaczne hasła wraz z szablonem klasycznej butelki FRUGO trafiły na ściany krakowskiego hall of fame przy miasteczku AGH oraz na filary Mostu Łazienkowskiego w Warszawie. A to dopiero początek…

Mikstura spod znaku klikającego kapsla nie zwalnia tempa i po raz kolejny zalała miasta kolorem. Warszawa i Kraków stały się scenerią dla twórczej działalności lokalnych writerów, którzy ożywili szczytowe ściany kamienic i podpory mostów za pomocą farby w spray’u. „Humanizm wam w duszę” czy „Kwiatek Ci w rękę” to czupurne hasła wprawiające w dobry nastrój każdego przechodnia.

– FRUGO jest tam, gdzie jego ludzie – to nie ulega wątpliwości. Dlatego po raz kolejny złamaliśmy schematy i skorzystaliśmy z nieszablonowej drogi komunikacji. Zależy nam, aby miasta były ciekawą i jednocześnie kreatywną przestrzenią. Tym samym FRUGO pozbywa się szarzyzny i przeciętności, jednocześnie szanując dorobek miejskich artystów. Nasza ambientowa akcja w ramach kampanii „Owoc Kultury” jest tego najlepszym dowodem – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w firmie FoodCare.

W Warszawie „FRUGO-wrzuty” znalazły miejsce na filarach Mostu Łazienkowskiego, gdzie od lat funkcjonuje spontaniczna galeria miejska, wykorzystywana przez grafficiarzy i reprezentantów street artu. Z kolei Kraków ugościł murale FRUGO w swoim hall of fame: legendarnym murze, znajdującym się przy miasteczku AGH oraz na szczytowej ścianie kamienicy przy ulicy Karmelickiej – gdzie mieści się mini-zagłębie sztuki miejskiej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To jednak nie koniec „malowniczej” działalności FRUGO… już dziś, czyli 13 czerwca zacznie powstawać kolejny mural utrzymany w niesfornym klimacie. Tym razem „Owoc Kultury” rozleje się na ścianach popularnej warszawskiej miejscówki, tak zwanych Pawilononów znajdujących się na tyłach Nowego Światu. Cytując jednego z klasyków: Miasto jest nasze – I nie może być inaczej!

Wykonaniem murali zajęli się writerzy, na co dzień tworzący sztukę ulicy. Za dobór lokalizacji oraz realizację działań odpowiedzialna jest agencja Media Stars Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się