Platforma Beemail dzięki najnowocześniejszym funkcjonalnościom automatyzującym proces wysyłki sukcesywnie się rozwija. Ubiegły rok zakończyła wzrostem przychodów o 225 proc. w stosunku do roku 2013. Pozyskała nowych klientów jak home.pl, Krajowy Rejestr Długów, LeadR oraz kontynuowała współpracę z Media Markt, Hasbro Poland czy Empik.com. Beemail nastawiona jest na współpracę z klientami posiadającymi bardzo duże bazy adresowe. Wśród nich znajdują się zarówno firmy prowadzące komunikację newsletterową z własnymi klientami, jak i agencje reklamowe wysyłające mailingi reklamowe z własnych baz adresowych.
Pozyskane od KnowledgeHub środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój technologiczny platformy z naciskiem na rozbudowanie funkcjonalności automatyzujących procesy sprzedażowe (sales automation i audience targeting). Część funduszy zagospodarowana zostanie również na powiększenie zespołu i pozyskanie Project Managera odpowiedzialnego za dalszy rozwój platformy.
Zobacz również
„Jesteśmy przekonani, że KnowledgeHub to wyjątkowy fundusz, który jak żaden inny na naszym rynku, rozumie branżę marketingu interaktywnego. Rozmawiając o inwestycji nastawiliśmy się więc nie tylko na pozyskanie środków finansowych, które pomogą nam utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju, ale przede wszystkim na synergię w prowadzonych działaniach sprzedażowych, marketingowych i back-office” – mówi Krzysztof Dębowski, Członek Zarządu Beemail.
„Rozszerzenie portfela spółek funduszu o Beemail jest kontynuacją realizowanej przez KnowledgeHub polityki inwestycyjnej, która zakłada stworzenie grupy odpowiadającej całościowo na potrzeby Digital Marketingu. Naszą siłą oraz znakiem rozpoznawczym jest inwestowanie w innowacyjne projekty oparte na własnej technologii i doświadczeniu dyrektorów zarządzających. Tak jest też w przypadku Beemail, który działa na bardzo perspektywicznym rynku e-mail marketingu i rozwija się wraz z nim, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających marketerów”- dodaje Marcin Woźniak, CEO KnowledgeHub.
KnowledgeHub inwestuje w projekty związane z rynkiem reklamowo-mediowymi. W swoim portfolio skupia spółki i ekspertów rynku specjalizujących się w obszarach: RTB, Big Data, Click Republic, Social Media, Video, Mobile, SEM, SEO, narzędzia analityczne i badawcze, w tym: Adexon, Beemail, Bidlab, CheeseCat, click apps, click community, Data Exchanger, F25, Mint Media, Mobile Rockets, MyLED, Napoleon, Result Media, Uxeria, VideoMill, vmNet. Fundusz prowadzony jest przez Marcina Woźniaka, założyciela i wieloletniego dyrektora zarządzającego ARBOmedia (obecnie Goldbach Audience).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Źródło: KnowledgeHub