W wyniku transakcji ZMV pozyskało mniejszościowy pakiet udziałów.
Celem inwestycji jest zwiększenie dynamiki wzrostu spółki, zwłaszcza w zakresie pozyskania nowych Klientów, w tym międzynarodowych.
Zobacz również
ASAP CARE 24 wystartował z końcem 2016 roku, będąc podmiotem wyspecjalizowanym w moderacji kanałów interaktywnych, z naciskiem na media społecznościowe. Obecnie agencja obsługuje wielokanałowo ponad 50 marek, wśród nich klientów takich jak: Media Markt, Vivus, Develey, czy marki z portfolio Sanofi Aventis. ASAP CARE 24 współpracuje również z domami mediowymi oraz agencjami interaktywnymi, uzupełniając ich kompetencje o profesjonalną moderację, prowadzoną w standardzie 8-23/7 lub 24/7.
„Naszym celem jest stać się agencją moderacji pierwszego wyboru dla wszystkich Klientów z rynków europejskich, poszukujących wyspecjalizowanego partnera, który będzie odpowiadał za komunikację z ich konsumentami i klientami. Mamy pełne kompetencje i gotową strukturę zespołu do wdrażania kompleksowych rozwiązań w zakresie moderacji cyfrowych kanałów komunikacji – od social media, przez eBOK, moderację portali i serwisów UGC, aż po obsługę chatów, czy wsparcie w moderacji konkursów lub akcji konsumenckich. Dbamy, aby dynamiczny rozwój szedł w parze z utrzymaniem najwyższych standardów jakości – już teraz obsługujemy tak wymagające branże jak bankowość, ubezpieczenia czy retail. Wiemy jak kluczowy dla powodzenia biznesu naszych klientów jest jakościowy customer care, niezależnie od kanału w jakim się komunikują z odbiorcami” – komentuje Jacek Redźko, Managing Partner, odpowiedzialny za new business.
„ASAP CARE 24 łączy kompetencje ludzkie ze wsparciem technologii, co jest kluczowe ze względu na strategię funduszu, która zakłada inwestycje w innowacyjne spółki, rozwijające lub wykorzystujące nowe technologie. To, co nas przekonało do inwestycji, to rozległe i wyjątkowe doświadczenie zespołu ASAP CARE 24 w swojej dziedzinie, brak bezpośredniej konkurencji, wykorzystanie atutu specjalizacji, a także świadomość coraz większej roli obsługi Klienta w cyfrowych kanałach komunikacji” – wyjaśnia Bartosz Składzień, Manager Inwestycyjny Zernike Meta-Ventures.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W transakcji doradzał Excalibur Capital a inwestycja została pokryta częściowo ze środków pochodzących ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Transakcja miała miejsce w pierwszej połowie grudnia 2017 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing