Wieloletnie doświadczenie Funktional w obszarze strategii, reklamy i designu zostało uzupełnione kompetencjami 365 agencja w obszarze obsługi public relations sportowców i wydarzeń sportowych.
– Wybrałem Funktional, gdyż są agencją spoza świata motorsportu, prezentującą wysoki poziom i dobrze zrozumieli moje cele. Zależało mi na stworzeniu czegoś kreatywnego i zupełnie innego, do czego potrzebne jest świeże spojrzenie – mówi Łukasz Pieniążek.
Zobacz również
Funktional odpowiada za strategię, branding i komunikację wizualną projektu, natomiast zespół 365 agencja odpowiada za promocję w mediach społecznościowych i tradycyjnych, prowadząc m.in. biuro prasowe zawodnika.
– Pracując nad budową marki Łukasza, chcemy przenieść nasze dotychczasowe doświadczenia związane z budowaniem marek na grunt sportowy – mówi Hubert Pokrowiecki, prezes agencji Funktional – Od początku współpracy z Łukaszem dbamy o spójny przekaz, oryginalność kreacji i tworzenie niestandardowych rozwiązań – dodaje.
– Cieszymy się na kolejną sportowo-medialną przygodę – dodaje Tomasz Orzechowski, prezes 365 agencja.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Za realizację kontraktu z ramienia agencji Funktional odpowiada Joanna Wal. Po stronie 365 agencja działania koordynuje Anna Dziedzic.
Słuchaj podcastu NowyMarketing