I am the Future
Przyszłość stanowi najpotężniejszy fundament rozwoju technologii. Jednym z jej najważniejszych założeń jest zaspokajanie, a nawet wyprzedzanie potrzeb ludzkości. To właśnie ona stała się inspiracją do ogłoszenia konkursu Future Living Award, który z roku na rok gromadzi coraz liczniejszą grupę miłośników designu, architektury i najnowszych technologii.
Zobacz również
Sukces poprzednich edycji konkursu stał się naturalną podstawą ogłoszenia czwartej już odsłony Future Living Award, której głównym zadaniem jest poszukiwanie wizji potrzeb i technologii niedalekiej przyszłości. Uczestnicy tego-rocznej edycji konkursu będą musieli oprzeć swoje prace na odpowiedziach na pytania:
- Jakie ludzkie i społeczne potrzeby pojawią się na przestrzeni 10 lat?
- Co będzie motorem pojawienia się nowych potrzeb?
- Jakie nowe potrzeby pojawią się wskutek upowszechniania się innowacyjnych technologii?
- Jakich innowacyjnych technologii/urządzeń będziemy potrzebować w przyszłości?
Inspirujące, niestandardowe i nowatorskie pomysły oceniać będzie wyjątkowe jury, którego przewodniczącą niezmiennie od pierwszej edycji konkursu jest dr Krystyna Łuczak –Surówka, historyk i krytyk designu, kuratorka wystaw i wykładowca ASP w Warszawie. W komisji zasiądą równieżinni cenieni eksperci: Cezary Ciszewski, prof. Anna Giza –Poleszczuk, Robert Majkut, Grzegorz Niwiński, Robert Pludra, Agnieszka Pugacewicz, Tomek Rygalik i Zdzisław Sobierajski.
Patronat nad konkursem objęły jedne z najlepszych uczelni w Polsce: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, Politechnika Warszawska, Uniwersytet im.Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytet Warszawskii Politechnika Białostocka.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Videorelacja z trzeciej, finałowej gali Future Living Award dostępna jest pod linkiem. Więcej informacji na stronie konkursu Future Living Award.
Słuchaj podcastu NowyMarketing