Future Mind: Jacek Dziura z tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2021/2022

Jacek Dziura w konkursie Dyrektor Marketingu, organizowanym przez mediarun.com, już drugi rok z rzędu został wyróżniony w kategorii content.
O autorze
1 min czytania 2022-12-01

Dziś jeszcze bardziej niż dotychczas priorytetem marek jest pogłębianie relacji z konsumentami i otoczeniem. Jednym ze sposobów dotarcia do nich jest przygotowywanie wartościowych i jakościowych treści, które przyciągną uwagę i będą użyteczne. Tę potrzebę świetnie rozumie szef marketingu i PR firmy technologiczno-doradczej Future Mind, która zapewnia innowacyjne produkty cyfrowe dla biznesu.

Jacek Dziura dołączył do zespołu Future Mind we wrześniu br. Kapituła konkursu doceniła zarówno pierwsze projekty contentowe, takie jak wprowadzenie formatu video do komunikacji w firmie doradczo-technologicznej, jak i efekty strategii contentowej, która zaowocowała zwiększeniem świadomości marki Grupy iCEA do poziomu +75%. Do sierpnia br. jako redaktor naczelny rozwijał także Magazyn Digital skierowany do marketerów, przedsiębiorców oraz branży e-commerce. Jury konkursu drugi rok z rzędu przyznało mu tytuł Dyrektora Marketingu za działalność w obszarze content marketingu.

Konkurs od 11 lat organizowany jest przez Mediarun.com. Jego celem jest wyłonienie oraz nagrodzenie liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding. Zwycięzcy tegorocznej edycji zostali nagrodzeni podczas gali finałowej w ramach konferencji Marketing Innovation Executive Summit.

Jacek Dziura to ekspert ds. marketingu i e-commerce z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. W Future Mind jako szef działu marketingu odpowiada za kreowanie i realizację strategii marketingu i PR oraz za budowę silnego brandu na rynkach międzynarodowych. W ostatnich latach, jako Chief Marketing Officer, a następnie Członek Zarządu był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i komunikacją w Grupa iCEA – jednej z największych agencji SEO w Polsce, oraz budowę pozostałych marek z portfela holdingu Digital Now! Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty na ponad 100 rynkach  dla takich marek jak: Tpay, FIBARO, Grupa SARE S.A. czy Booking.com.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj