Future Mind zaprojektował nową odsłonę aplikacji mobilnej Hebe

Nowoczesny Design System, bardziej przejrzysty i czytelny wygląd, a także łatwiejsza nawigacja i dostęp do karty lojalnościowej My Hebe – to tylko niektóre nowości, które wprowadził Future Mind w nowej wersji aplikacji Hebe.
O autorze
1 min czytania 2022-11-04

Firma doradczo-technologiczna Future Mind odświeżyła warstwę estetyczną aplikacji oraz wprowadziła tzw. Design System, czyli bazę komponentów, która ułatwia i przyspiesza rozwijanie projektu oraz zapewnia spójność doświadczeń użytkownika. Rozwiązanie pozwoli w przyszłości na znacznie szybsze wprowadzenie kolejnych funkcjonalności przy utrzymaniu spójności wizualnej aplikacji.

Głównymi wyzwaniami, z którymi zmierzył się nasz zespół podczas tego projektu, było unowocześnienie interfejsu, usprawnienia w zakresie użyteczności aplikacji oraz odświeżenie jej wyglądu, przy jednoczesnym pozostawieniu charakteru marki Hebe. Redesign został przeprowadzony w taki sposób, aby nie wywołać negatywnych reakcji związanych z metamorfozą aplikacji. Zależało nam na tym, aby nie zmieniać tych elementów, dzięki którym jest ona tak dobrze oceniania przez jej użytkowników, czyli prostego procesu zakupowego i przejrzystej prezentacji produktów oraz ofert – mówi Łukasz Okoński, product design lead w Future Mind.

Z aplikacji Hebe korzystają klienci marki, którzy robią zakupy zarówno online, jak i offline. Użytkownicy dotychczas mieli możliwość m.in. dodawania produktów do listy życzeń, sprawdzania opinii o produkcie, dostępu do informacji o promocjach oraz artykułów blogowych. Teraz mogą cieszyć się także łatwym dostępem do nowości oraz sekcji z ostatnio przeglądanymi produktami.

Nad redesignem aplikacji zaczęliśmy pracować w odpowiedzi na opinie naszych użytkowników, następnie przeprowadziliśmy badania. Ich celem była poprawa user experience oraz wsparcie programu lojalnościowego My Hebe, którego chętnie używają nasi klienci robiąc zakupy zarówno online, jak i offline. Najchętniej korzystają oni z listy życzeń, sprawdzania opinii o produkcie,  promocji czy bycia na bieżąco z trendami kosmetycznymi, dzięki sekcji inspiracji z artykułami blogowymi – mówi Aleksandra Kosior, product manager w Hebe.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj