GG może pomóc w poszukiwaniu kupca na książki, samochodu czy mieszkania. Dzięki serwisowi użytkownicy mogą publikować i przeglądać ogłoszenia posegregowane na kilkanaście popularnych kategorii.
Nieograniczona liczba ogłoszeń
Treści ogłoszeń są dostępne dla wszystkich, dzięki czemu link do ogłoszenia GG może być publikowany w dowolnym miejscu w internecie. Aby móc publikować ogłoszenia, należy zalogować się do serwisu swoim numerem GG posiadającym aktywny status Użytkownika GG Premium. Użytkownik GG Premium może publikować w ramach abonamentu nieograniczoną liczbę ogłoszeń.
Zobacz również
Spółka pracuje nad rozwojem serwisu „Ogłoszenia GG”. Docelowo ogłoszenia mogą trafić bezpośrednio do komunikatora i zyskać dodatkowe funkcje, dzięki którym dodawanie i przeglądanie treści ogłoszeń będzie silniej zintegrowane z aplikacją, a szybka płatność będzie odbywała się pomiędzy numerami GG.
Serwis podzielony jest na kategorie. Maksymalny czas emisji jednego ogłoszenia to 60 dni, w każdej chwili można go przedłużyć. W opisie każdego ogłoszenia można dodać wideo, 10 zdjęć, a dzięki opcji „Ulubione” można obserwować wybrane ogłoszenia.
Rozwój GG
GG stawia na nowe pomysły na model biznesowy. Serwis „Ogłoszenia” to tylko mały fragment katalogu usług skupionych wokół komunikacji. Komunikator docelowo ma być nie tylko centrum komunikacji, ale także aplikacją społecznościową z wieloma potrzebnymi na co dzień usługami, w tym narzędziem do szybkich płatności. Obecnie trwają już testy wirtualnego portfela GGwallet. Równolegle spółka wprowadza także wersję GGapp, komunikator dedykowany pracy zespołowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Obecnie 61,3 proc. użytkowników komunikatora GG to osoby poniżej 35. roku życia. Blisko 37 proc. to młodzi internauci mający od 16 do 25 lat. Użytkownicy GG wysyłają ponad 150 mln wiadomości miesięcznie. Zdecydowana większość, 62,9 proc., ma GG pod ręką w swoim smartfonie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe